حضور در انتخابات، به دست گرفتن سرنوشت است

حجت الاسلام کرامتی در تبیین آیه سرنوشت قرآن کریم، انتخابات را تغییر سرنوشت مردم یا روز تغییر سرنوشت نخبگان جامعه عنوان کردند که بر سرنوشت مردم تاثیر گذار است، از این رو خواهان تبلیغ برای حضور در انتخابات به صورت عمومی و توسط مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در جمع بسیجیان شهرستان گلپایگان با اظهار امیدواری از اینکه ۲۸ خرداد، یک روز ماندگار در صحنه سیاسی کشور باشد، گفت: روز انتخاباتی به یاد ماندنی می شود که در آن انتخابی با بصیرت و بینشی مبنی بر درک شرایط حساس امروز جامعه با ثبت گزینه ای مناسب صورت گیرد و سرنوشت ملت را رقم بزند.
امام جمعه گلپایگان با یاد آوری ملاک ها و شاخص های یک رئیس جمهور به تبیین آیه «سرنوشت» پرداخت و بیان کرد: خداوند متعال سرنوشت هر قوم را به دست همان قوم رقم می زند که اگر آن قوم با احساس مسئولیت به میدان آمد، توانسته سرنوشت خوبی را کسب کند.
وی با بیان اینکه واژه «انفس» دارای دو تلفظ و دو معنی است، ادامه داد:یک معنای آن به معنای «خود شما» است و معنای دیگر به معنای «نخبگان، بزرگان و امیران شما» است.
حجت الاسلام کرامتی با بیان اینکه سرنوشت ملت ها به دلیل تغییر در سطوح مدیریتی، تغییر می کند، تشریح کرد: روز انتخابات، تغییر سرنوشت مردم یا روز تغییر دادن نخبگان یا امیرانی است تغییر آنها بر زندگی مردم تاثیر می گذارد و انتخابات ۲۸ خرداد بر سرنوشت کشورهایی که ایران را الگو قرار دادند نیز اثرگذار است.
امام جمعه گلپایگان به بیانات رهبری در خصوص دعوت از مردم برای حضور در انتخابات اشاره کرد و افزود: دعوت از مردم تنها وظیفه نخبگان و تریبون داران نیست بلکه وظیفه همه مردم است که هم به دلایلی، شرعی، عقلی و قانونی در انتخابات شرکت کنند و هر نفر، دیگران را برای حضوری پرشور در انتخابات تشویق کنند تا حال یاس و نا امیدی از این کشور دور شود./

کد خبر 1065903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha