تلاش جوانان گلپایگانی برای جمهوریت

جوانان گلپایگانی برای دفاع از دموکراسی و جمهور یک کشور بر میدان انتخابات، حضور یافتند و ستاد مردمی «ملت امام حسین (ع) را برپا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، تعدادی از جوانان انقلابی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری پای بر میدان تبلیغ عمومی انتخابات گذاشتند.

این جوانان نام ستاد خود را ملت امام حسین (ع) نام گذاری کردند و بدون آنکه قصد تبلیغ کاندیدای خاصی را داشته باشند در میدان 17 شهریور گلپایگان، چهره به چهره مردم را برای حضور در انتخابات فرامی خوانند.

«حسین ناطقی» در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی ملت امام حسین (ع)، این ستاد را مردمی خواند و گفت: برپایی این ستاد برای اولین بار است که در گلپایگان شکل می گیرد و هدف آن دعوت عمومی مردم برای حضور در انتخابات است و نام آن از عبارت شهید سپهبد سلیمانی(ما ملت امام حسینیم) برگرفته شده است.


مسئول ستاد ملت امام حسین(ع) با یادآوری اینکه مردم ایران ،۴۳ سال مرد میدان هستند، بیان کرد: روز سرنوشت ساز انقلاب اسلامی انتخابات هفته جاری است از این رو ستاد ملت امام حسین (ع) شکل گرفت که با وجود نارضایتی های به حق مردمی، آنها را برای انتخابات دعوت کند.


وی با یادآوری اینکه بی تفاوتی هاریشه بسیاری از مشکلات مسلمانان در صدر اسلام پس از پیامبر گرامی اسلام است، بر ایجاد شرایطی که ۲۸ خرداد را روزی پر شور و حماسی ساز کند، تاکید کرد.
ناطقی به خبرنگار شبستان درباره ایده اصلی ایجاد این ستاد مردمی گفت: ایجاد ستاد مردمی ملت امام حسین (ع) با هدف لبیک گفتن به فرمان امام خامنه ای برای دعوت عمومی و مردمی به حضور در انتخابات و ایجاد شور و شعور انتخاباتی بدون تبلیغ کاندیدای خاصی شکل گرفته است.


مسئول ستاد ملت امام حسین (ع) از ایجاد دو ایستگاه فرهنگی، هنری و سیاسی، تحلیلی در این ستاد خبر داد و افزود: دعوت از نامزدهای شورای شهر و روستا، اجرای سرودهای خیابانی، تریبون های آزاد و گفتگوهای ویژه و مردمی از برنامه های این ستاد برای شور و شعور انتخاباتی در شهرستان در روزهای باقی مانده تا انتخابات است
وی فعالان این ستاد را جوانان و نوجوانان بسیجی پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) شهر گلپایگان عنوان کرد که می خواهند به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گویند و ارادت خود را به سپهبد شهید سلیمانی به عنوان مرد واقعی میدان نشان دهند.

به گزارش شبستان، رای ندادن به انتخابات با تلاش گسترده و شبانه روزی ضد انقلاب در سه ماهه اخیر که با پشتیبانی امپراطوری عظیم رسانه ای همراه شده است، فکر مهندسی شده و نادرست، انتخاب نکردن برای حل مشکلات کشور را در ذهن هایی که به رسانه های خارج  از کشور بیشتر از  فضای رسانه ای داخل اعتماد دارند، کاشته شده است و به نحوی که گزینه رای ندادن، گزینه هشتم یا نهم نظرسنجی ها شده است.

شکل گیری ستادهای مردمی مانند ستاد ملت امام حسین (ع) گلپایگان، برای رفع مظلومیت از دموکراسی در کشور جمهوری اسلامی ایران که به بهانه های مختلف سیاسی و اقتصادی موردهجوم قرار گرفته است و به واقع می تواند گزینه حضور در انتخابات را برای ملت شریف ایران پر رنگ کند زیرا حضور حداکثری به سود همه مردم ایران در عرصه های داخلی و بین المللی است./

کد خبر 1065905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha