فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری به زودی آغاز خواهد شد

سلیمانی دشتکی گفت: فاز نخست طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اجرا شده و فاز دوم آن در حال بررسی است که به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» شامگاه (دوشنبه ۲۴ خرداد) در حاشیه شورای برنامه ریزی شهرستان دشت آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو سفر به شهرستان ها و بررسی مشکلات پروژه های در دست اجرا امروز به شهرستان شهیدپرور و با مردم غیور ارزشمند دشت آزادگان سفر داشته باشیم.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه پروژه ها در شاخص های مختلف مورد بررسی قرار گرفت تصریح کرد: موضوعات آب شرب، گازکشی به روستاها و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مطرح شد.

 

وی افزود: فاز نخست طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اجرا شده و فاز دوم در حال بررسی است و با اولویت که وزارت جهاد کشاورزی و نیرو در اختیار ما قرار می دهند به زودی پروژه آغاز خواهد شد.

 

سلیمانی دشتکی با اشاره به موضوع آبرسانی خاطر نشان کرد: جدول زمان بندی را مدیرعامل آبفا ارائه داد که طبق این جدول پیش خواهیم رفت.

 

وی به زیرساخت های جاده ای شهرستان اشاره کرد و گفت: منابع اعتباری جاده اصلی که از اهواز به حمیدیه، سوسنگرد و سپس به چذابه ختم می شود در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان لحاظ شده که به ساخت این جاده سرعت عمل بسیاری می بخشد.

 

استاندار خوزستان اضافه کرد: در خصوص جاده های روستایی هم اعتبارات خوبی لحاظ شده است؛ همچنین روکش های آسفالت ها و بازسازی جاده ها به نسبت اعتبارات خوبی که وجود دارد، ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی درخصوص زمین های چمن، استخرها و ورزشگاه های در دست احداث بیان کرد: ورزش و جوانان تعهد داد تا در یک ضرب الاجل و بازه زمانی ۲ تا ۶ ماه کارهای باقی‌مانده را انجام بدهد.

 

رییس شورای تامین خوزستان با بیان اینکه تاکنون مصوبات به خوبی پیش رفته است یاد آور شد: یکی از مصوبات اولیه دشت آزادگان در ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ بود که یکی از بندهای آن این است که بعد از ۲ ماه به دشت آزادگان سفر داشته باشیم و ضمن بررسی مصوبات، مطالب جدید را طرح و مصوب کنیم تا با پیگیری های لازم حل شود که به موقع این سفر انجام شد.

 

کد خبر 1065934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha