انتخابات حداکثری قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در منطقه را افزایش می دهد

نبی زاده گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را در منطقه افزایش می دهد و نشانگر پشتیبانی گسترده مردم از این نظام است.

«ناصر نبی زاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: رسانه ها با توجه به وظایف خود، نفش موثری در بحث انتخابات دارند، این نقش ویژگی اطلاع رسانی دارد که ابعاد، روند و شیوه برگزاری انتخابات را به مردم منتقل می کنند و به نوعی می توان گفت که منبع اصلی کسب خبر و دانش برای مردم محسوب می شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی وجه دیگر رسانه‌ها را شورآفرینی و ایجاد بستر شورانگیز برای حضور حداکثری ذکر کرد و گفت: همه تاکیدات رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است و بستر این مهم با انعکاس اخبار ستادها و دیدگاه کاندیداها به مردم برای ایجاد شور و هیجان؛ رسانه ها هستند که به طور حتم انجام این رسالت به طور صحیح،‌ به حضور حداکثری منجر می شود.

 

وی کارکرد آموزشی را از دیگر وظایف رسانه‌ها در ایام انتخابات برشمرد و افزود: یکی دیگر از رسالت‌های رسانه‌ها، آموزش شیوه و چگونگی رای دهی است که در برگزاری شایسته انتخابات بسیار موثر است.

 

نبی زاده تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را در منطقه افزایش می دهد و نشانگر پشتیبانی گسترده مردم از این نظام است و در شرایط داخلی و بین‌المللی،‌ عامل مهمی برای قدرت مند بودن دولت منتخب است.

 

وی تصریح کرد: افرا ذی نفوذ، احزاب و گروه ها می توانند با نقد برنامه‌ها و ارائه نظرات گروه‌ها و نامزدهای مختلف، به سوالات و شبهات احتمالی مردم پاسخ بدهند تا در حضور حداکثری نقش موثری ایفا کرده باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هرچه به روز ۲۸ خرداد نزدیک‌تر می شویم، افزایش شور انتخابات در رسانه‌های استان کاملا محسوس است، گفت: از بستر شورای اطلاع رسانی استان نیز برای بسیج تمام ظرفیت‌ها در بسترهای اجتماعی و اداری برای یک انتخابات پرشور و سالم بهره گرفته ایم.

 

وی در پایان از فعالان رسانه‌های استان خواست اطمینان‌ لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای را به مردم بدهند و این مهم را که در دستور کار مسئولان برگزاری انتخابات هست را در روز رای گیری به تصویر کشند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1065956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha