تهیه و توزیع بسته های غذایی در مسجد النبی(ص) شهرستان بروجرد

اصالت پوربا اعلام برنامه های دهه کرامت در این کانون فرهنگی هنری، گفت: همزمان با ولادت باسعادت امام رضا(ع) بالغ بر ۳۰۰ بسته غذایی ویژه محرومان تهیه و توزیع می شود.

«حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه های متنوع فرهنگی وهنری در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل افزود: در سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) جشن ولادت و روز دختر در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه کرامت در این کانون فرهنگی هنری مسجد در مسجد و فضای مجازی برگزار می شود.

 

اصالت پور ادامه داد: همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) علاوه بر جشن میلاد، بالغ بر 300 بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی افزود: در طول دهه کرامت ایستگاه صلواتی با رویکرد برگزاری جشن میلاد در روزهای میلاد و توزیع بسته های بهداشتی شامل ماسک در طول دهه کرامت دایر شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل در ادامه از برگزاری یادواره شهدا در مسجد النبی (ص) شهرستان بروجرد خبرداد و افزود: همزمان با سالگرد شهید الماسی در مسجد النبی(ص) یادواره شهدای مسجدالنبی(ص) برگزار می شود.

 

اصالت پور اظهار کرد: همچنین در طول دهه کرامت با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا نشست های بصیرتی با رویکرد بصیرت افزایی برگزار می شود.

 

کد خبر 1065960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha