پویش «رای من گلوله ای بر قلب قاتلان سردار» در امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اجرا می شود

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: پویش «رای من گلوله ای بر قلب قاتلان سردار» با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات در امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اجرا می شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش «رای من گلوله ای بر قلب قاتلان سردار» در اقدامی ابتکاری و خودجوش و با محوریت مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات و افزایش شور و هیجانات انتخاباتی توسط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اجرا می‌ شود.

 

خادم افتخاری و رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این پویش در بستر فضای مجازی پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور در انتخاب از طریق کانال اطلاع رسانی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) با اجرای این پویش به دنبال ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و اهدای رای خود به شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت نمادین هستند.

 

اسبری با بیان اینکه هر کسی که اشتیاق دفاع از حرم و انتقام خون حاج قاسم را دارد باید در انتخابات شرکت کند، اظهار داشت: هر رای موشکی به اردوگاه دشمن بوده و در مکتب شهید سلیمانی هر نفر رای دهنده یک مدافع حرم هست.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه حضور در انتخابات، زرهی پولادین در مقابل حمله دشمنان و سوء نیت مستکبران است، بیان داشت: تلاش برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات هدف راهبردی دشمنان نظام اسلامی است که حضور باشکوه مردم این توطئه های دشمن را خنثی خواهد کرد.

 

وی یادآور شد: در راستای تحقق بخشیدن به منویات و فرامین رهبری مبنی بر اینکه «هرکسی که به ایران و امنیت آن علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند» این روزها نیازمند یک حرکت جهادی و انقلابی برای پیشبرد و اعتلای اهداف و ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بیشتر از هروقت دیگری باید احساس تکلیف و مسئولیت در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

کد خبر 1066001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha