راه اندازی ۷ واحد صنعتی جدید در ایلام

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از راه اندازی ۷ واحد صنعتی جدید در این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

«ولی باج» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: برای راه اندازی این واحد‌ها بیش از ۱۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

 

وی با تأکید بر برنامه ریزی‌های انجام شده بر اساس اهداف محوری وزارت صمت در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، گفت: همچنین در سال جاری ۵۹ فقره جواز تاسیس واحد تولیدی صادر گردیده است.

 

باج بیان کرد: سرمایه گذاری انجام شده در بخش صنعت استان سال گذشته  ۱۱ هزار و ۹۵۲ میلیارد تومان بود که این رقم در مقایسه با مدت مشابه آن در سال ۹۸ حدود ۲۹۵ درصد رشد داشته است.

 

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با اشاره به رشد ۷۷ درصدی اشتغال در بخش صنعت، یادآور شد: سال گذشته با صدور پروانه های بهره برداری جدید در بخش صنعت استان زمینه اشتغال ۵۶۳ نفر در صنایع استان فراهم شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری نیز با توجه به شعار سال یعنی «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» درگام اول کتابچه مرتبط با شعار سال طراحی و چاپ شده و در ادامه مسیر نیز واحدهایی که راکد هستند به چرخه تولید بازگشت داده می‌شوند.

کد خبر 1066011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha