کاندیدای اصلح به دنبال منافع مردم و اقتدار کشور است

احمدی سنگری با بیان اینکه نامزد اصلح به دنبال منافع مردم، استقلال و اقتدار کشور است گفت: برای نمایش قدرت ملی باید درپای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

«محمدرضا احمدی سنگری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: نامزد اصلح ریاست جمهوری به دنبال منافع مردم، استقلالو اقتدار کشور است بنابراین برای نمایش قدرت ملی باید درپای صندوق‌های رأی حاضر شویم تا دشمنان طمع و جسارت تجاوز به خاک ما را در ذهم خود نپرورانند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه اگر نامزد اصلح را بشناسیم و به او رأی دهیم قطعا وضعیت کنونی ما بهبود پیدا می‌کند ابراز داشت: دشمن در طول 42 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی روزی نبوده که دست از توطئه‌چینی علیه ملت ایران اسلامی بردارد اما همیشه در برنامه‌هایش ناکام ماند.

 

احمدی سنگری حفظ وحدت و انسجام همگانی در کنار انتخاب فرد شایسته ریاست جمهوری را ضامن منافع ملی و کشور دانست و اضافه کرد:‌ باید کسی را انتخاب کنیم که به داشته‌های داخلی، اصول و ارزش‌های نظام مقدس ایمان و اعتقاد داشته و چشمش را به کشورهای غربی، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها ندوخته باشد.

 

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پایبندی به اصل مهم ولایت‌فقیه و اعتقاد به راه شهدا و انقلاب اسلامی را از دیگر ویژگی‌های مهم یک نامزد اصلح ریاست جمهوری دانست و یادآور شد: از ابتدای پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون ثابت شده است که هر کشوری به آمریکا اعتماد کرده نابود می‌شود.

 

وی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر اینکه در فضای کنونی نه تنها حضور افراد الزامی است بلکه دیگران را نیز باید برای شرکت در انتخابات تشویق کنیم گفت: وحدت و انسجام ایران اسلامی دشمن را به هراس می‌اندازد و مشارکت در انتخابات مصداق این مسئله است.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان ضمن اشاره به فرازهایی از قرآن کریم، با بیان اینکه در قرآن آورده شده که انسان‌ها هستند که سرنوشت خودشان را خود رقم می‌زنند خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی همواره در صحنه‌های حساس حضور داشته‌اند و با بصیرت و هوشیاری خود راه را بر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته‌اند.


 

کد خبر 1066024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha