مشارکت پایین در انتخابات یک تهدید است

فرزادی پور گفت: مشارکت پایین در انتخابات یک تهدید است که هم مشارکت مردم در انتخاب رئیس جمهور آینده را کاهش می دهد و هم رئیس جمهور انتخابی از قدرت و پشتوانه کمی برخوردار می شود.

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: انتخابات تبلور اراده مردم در تعیین سرنوشت خود و یک ظرفیت مهم و مناسبی است که مردم با ایفای نقش خود در تعیین سرنوشت کشور سهیم می شوند .

 

فرماندار سرپل ذهاب افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸خرداد برگزار می شود و این انتخابات در سال‌جاری تعیین کننده سیاستهای کشور در عرصه های داخلی و خارجی است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز تمام دشمنان به دنبال جلوگیری از حضور مردم در انتخابات هستند ولی مردم ثابت کرده اند که همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده و در لبیک به ندای رهبر انقلاب با حضور حماسی خود در پای صندوقهای اخذ رای برگ زرین دیگری را در روزشمار افتخارات خود ثبت خواهند کرد .

 

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد:هرکسی که تا امروز قصدش بر بی تفاوتی در انتخابات بوده است از امروز به پاخیزد و نقش خودرا در این انتخابات ایفا کند و سهم خودرا در انتخاب هم رئیس جمهور و هم شوراهای شهر و روستا انجام دهد که مجبور نباشند ۴سال سیاست‌های انتخابی سایر مردم را بپذیرند.

 

فرزادی پور گفت: همه مردم در چندروز باقیمانده به عرصه انتخابات آمده و سایر مردم را نیز برای شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دعوت نمایند تا دشمنان نتوانند نقشه های شوم خود را عملی کنند.

کد خبر 1066039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha