کلاس های قرآن و عترت در امامزاده غیبی(ع) شیروان برگزار شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: کلاس های قرآن و عترت در آستان مقدس امامزاده غیبی(ع) شیروان برگزار شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: برگزاری کلاس های قرآن و عترت در دو قسمت خواهران و برادران است که این کلاس ها هر هفته روزهای یکشنبه در آستان مقدس امامزاده غیبی(ع) برگزار می شود.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با اشاره به تبدیل امامزاده غیبی به قطب فرهنگی این شهرستان اضافه کرد: تاکنون برنامه های مختلف  فرهنگی متعدد برای آن در نظر گرفته شده که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان همراه بوده است.

 

علیپور عنوان کرد: همچنین در آینده قرار است استراحتگاه مسافران، مباحث فرهنگی و بازارچه اقتصادی همراه با سوئیت اقامت مسافران برای خدمات رسانی بهتر و رفاه حال مسافران در این مکان ایجاد شود.

 

وی تصریح کرد: استفاده از این مکان معنوی در شب های قدر با استقبال گرم مردم همراه بوده و در مناسبت های مختلف همچون عاشورا، ولادت و شهادت پیامبران و معصومین، اعیاد مختلف سال و … مورد استقبال مردم قرار گرفته و عاشقان زیادی را به این محل جذب می کند.

 


مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تكلیف كرده اند بقاع متبركه به قطب فرهنگی تبدیل شود که در سال های اخیر اتفاقات خوبی برای توسعه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران در بقاع متبركه افتاده است.

 

شهرستان شیروان ۲۲۰ مسجد شهری و روستایی دارد که این شهرستان در مسیر اصلی استان های شمالی به مشهد مقدس و در ایام نوروز شاهد حضور مسافران بی شماری است.


 

 

کد خبر 1066053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha