برگزاری نخستین جشنواره عکس «رأی اولی ها» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری نخستین جشنواره عکس «رأی اولی ها» در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، نخستین جشنواره عکس «رأی اولی ها» در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آران و بیدگل افزود: این جشنواره به صورت شهرستانی و ویژه شهرهای آران و بیدگل، ابوزیدآباد، سفیدشهر و نوش آباد و روستاهای تابعه است که به همت این اداره و با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری، حوزه هنری و کانون بسیج هنرمندان برگزار می شود.

 

ضابطی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو، ۷۰ هزار و ۲۸۲ نفر در شهرستان آران و بیدگل واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد یک هزار و ۶۷۲ نفر رأی اولی هستند، افزود: این جشنواره با محوریت «رأی اولی ها و حضور آنان در انتخابات» در بخش عکس با دوربین یا موبایل برگزار می شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: هدف از این جشنواره، عکاسی از حضور رأی اولی ها در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است لذا تمامی رده های سنی می توانند با عکاسی از رأی اولی ها در این جشنواره شرکت کنند.

 

ضابطی در ادامه بیان داشت: علاقه‌ مندان برای شرکت در جشنواره لازم است اثر عکاسی خود را در قالب فایل دیجیتال همراه با نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کدملی، تاریخ و مکان عکس و شماره تماس خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۲۲۰۴۰۲۴۲۶ارسال نمایند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل، آخرین مهلت ارسال آثار را چهارم تیرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: اسامی برگزیدگان۳۰ تیر ۱۴۰۰ همزمان با عید سعید قربان در پایگاه اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل به نشانی aranbidgol.farhang.gov.ir اعلام خواهد شد.

 

سعید ضابطی ادامه داد: به تمامی راه یافتگان به مرحله نهایی ، گواهی شرکت در جشنواره اعطا می شود و طبق آرای داوران به سه  اثر برگزیده لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با قوانیت و شرایط شرکت در جشنواره و شرایط ارسال آثار به پایگاه اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل به نشانی aranbidgol.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 1066069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha