گلزارهای شهدای گلپایگان ساماندهی شد

محمد شریفی با یادآوری اینکه شهرستان گلپایگان دارای ۳۲ گلزار شهید است، گفت: گلزار شهدای روستای تیکن را آخرین گلزار شهرستان گلپایگان است که ساماندهی شد.

«خالق محمد شریفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گلپایگان، از پایان ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان گلپایگان خبر داد و بیان کرد: گلپایگان دارای 32 گلزار شهدا است که آخرین گلزار ساماندهی شده شهرستان، روستای تیکن است که مراحل پایانی ساماندهی را سپری می کند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان با بیان اینکه این بنیاد، سهم خود را در گلزار شهدای نیوان سوق و آرامگاه شهدای گمنام گوگد انجام داده است، گفت: کارهای باقی مانده در این دو مکان برعهده شهرداری گوگد و دهیاری روستای نیوان سوق است.
وی از شهرداری گلپایگان برای نام گذاری میادین شهر به نام شهدای خلبان شهرستان که عهد بنیاد شهید با مادران آنها است، قدردانی کرد و افزود: میدان استقلال در شهرک الوند به نام خلبان شهید ابراهیمی کریمی نام گذاری و در سال 99 تابلوی آن نصب شد و مصوبه شورای شهر برای نام گذاری میدان شهید خلبان ولی الله بزرگی در محله صفائیه نیز گرفته شده که در حال انجام مراحل اداری آن است.
محمد شریفی در خصوص مجموعه کتاب گنجینیه ایثار تبیین کرد: این مجموعه کتاب، کتبی جامع در خصوص ایثار شهرستان گلپایگان و در اوایل راه است و تنها جلد اول آن در حال آماده سازی است.
رییس بنیاد شهید گلپایگان در خصوص کتاب وعده داده شده در کنگره شهدای شهرستان گلپایگان، تشریح کرد: این کتاب فقط به جمع آوری وصایای شهدا و زندگی نامه شهدا در یک جلد پرداخته است و اطلاعات تکمیلی به نوسنده آن داده شده است و منتظر کتاب با ویرایش اصلاح شده آن هستیم تا مقدمات چاپ آن فراهم شود./

کد خبر 1066093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha