آمادگی کامل پلیس گیلان در برگزاری انتخابات

سردار ملکی از آمادگی پلیس گیلان در برگزاری انتخابات با بیش از ۱۳ هزار نیرو خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «عزیزالله ملکی» امروز(سه شنبه،۲۵ خرداد) در نشست با اصحاب رسانه استان با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد شهید قنبری که بعد از ۳۳ سال پیکرش به کشور بازگشت گفت: شهید قنبری در  سال ۶۷ به شهادت رسید و پیکر مطهر وی امروز وارد استان شده و شبی با شهید را در زادگاهش خواهیم داشت.

 

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پیکر شهید فردا(چهارشنبه،۲۶خرداد) ساعت ۸:۳۰ ا‌ز ستاد انتظامی استان تشییع می شود افزود: تعداد آمار شهدای نیروی انتظامی گیلان به ۴۲۵ شهید رسید.

 

وی در ادامه با اشاره به انتخابات و آمادگی نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات اظهارکرد: هیچ دغدغه ای در بعد برقراری امنیت نداشته و علاوه بر انجام ماموریت ذاتی در تامین امنیت،  تعامل و مشارکت بالایی در این انتخابات خواهیم داشت.

 

ملکی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ابراز امیدواری کرد با حضور قاطع و پرشور مردم و خلق حماسه ای دیگر، پاسخی دندان شکن به دشمن دهیم.

 

وی با بیان اینکه سه هزار و ۱۹۴ شعبه اخذ رای در سراسر استان موجود است که ۲ هزار و ۷۱۴ صندوق ثابت است اذعان کرد: ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات فعالیت دارند.

 

ملکی اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ هزار نفر پای صندوق های رای امنیت را برقرار کرده و  ۳هزار و ۵۰۰ نفر در گشت های سیار فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره با رصد اطلاعاتی بر فضای انتخابات استان از ماه ها قبل اذعان کرد: حضور پرشور در انتخابات تجدید بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، شهدا  و امام خمینی(ره) و بیعتی بزرگ با مقام معظم رهبری است.

 

رییس پلیس گیلان با بیان اینکه محدودیت های کرونایی شبانه همچنان ادامه دارد تصریح کرد: در صورت تصویب ستاد کرونای استان این محدودیت ها در ایام تبلیغات انتخابات کاهش می یابد.

کد خبر 1066097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha