۲۸ خرداد میدان دفاع از حرم است

قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی کشور گفت:۲۸ خرداد روز امتحان سخت ولایتمداری و میدان دفاع از حرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، اسماعیل بحری زاده، سه شنبه(25 خرداد) در گردهمایی تشکل های دانش آموزی کشور از مزار شهید سلیمانی گفت: در این برنامه گفتمان انقلاب توسط دانش آموزان ساری و جاری است.

 

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور با بیان اینکه 28 خرداد روز امتحان سخت ولایتمداری است؛ افزود: مردم و جوانان و نوجوانان ایران نشان دادند که مرد روزهای سخت و آزمون های سخت هستند و مطمئن هستیم با حضور پرشور آحاد مختلف امت حزب الله به ویژه رأی اولی ها صفحه زرین دیگری در تاریخ سراسر شکوه ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

 

 

وی ادامه داد: رأی اولی ها متوجه باشند شهید سلیمانی تعبیر بسیار زیبایی در گفتمان انقلاب وارد کردند و آن اینکه «جمهوری اسلامی حرم است و اگر بماند سایر حرم ها می ماند.» همه ما مسلمانان و شیعیان در تاریخ زندگی خود آرزو می کردند کاش در کربلا بودیم و از یاران امام حسین؛ وقتی جمهوری اسلامی حرم است، هر دانش آموزی در این حرم تنفس می کند از یاران امام حسین است.

 

 

بحری زاده با بیان اینکه خیلی از دانش آموزان دوست داشتند در کنار شهید سلیمانی، مدافع حرم باشند؛ اظهار کرد: روز جمعه(28 خرداد) میدان دفاع از حرم است و همه دانش آموزان مصمم هستند با حضور در میدان انتخابات و با رأی خود تیر زهرآگینی به سمت دشمنان شلیک کنند و ان شاء الله شاهد حضور پرشور و با عظمت آحاد امت اسلامی به ویژه رأی اولی ها در انتخابات 28 خرداد خواهیم بود.

 

 

وی در پایان گفت: از همه دانش آموزان در 4 تشکل رسمی بسیج دانش آموزی، انجمن های اسلامی دانش آموزان،  اعضای جمعیت جوانان و نوجوانان هلال و دانش آموزان تشکل های پیشتازان و مجلس دانش آموزی و خبرنگاران دانش آموزی که تلاش کردند تا آحاد جامعه را تشویق به حضور در انتخابات کنند، تشکر می کنم.

کد خبر 1066098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha