مداحان مردم را برای حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: مداحان با توجه به جایگاه اجتماعی خود باید از کلیه آحاد مردم برای حضور پر شور و گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در دیدار با اعضای کانون مداحان شهرستان آران و بیدگل گفت: جايگاه و شأن مداحان و ذاكرين ائمه (ع) در جامعه بسيار ارزشمند است و امامان معصوم(ع) هم از سرايندگان شعر و مداحان تجليل مي كردند.

 

امام جمعه آران و بیدگل بیان داشت: مداحان با بهره گیری از عاطفه و احساسات نسبت به خاندان پیامبر اکرم(ص) در اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی بین مردم نقش مهمی دارند؛ لذا باید برای دیگران در خصوصیات اخلاقی، علمی و سلوک شخصی  الگو باشند.

 

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به جايگاه والای مداحي بايد تلاش شود تا ضمن شناسايي آسيب ها، مشکلات در اين حوزه به حداقل ممکن برسد.

 

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات مهم و سرنوشت‌ ساز ۲۸ خرداد و لزوم مشارکت پرشور مردم در این انتخابات اظهار داشت: امامِ بزرگوار انتخابات را فریضه دینی می‌دانستند، از سوی دیگر رهبر عزیز انقلاب علاوه بر صاحبان نفوذ از تریبون داران خواسته‌ اند که تشویقِ عمومی به مشارکت در انتخابات کنند و آن‌ را تواصیِ به حق نامیدند، لذا مداحان با توجه به جایگاه اجتماعی خود باید از کلیه آحاد مردم برای حضور پر شور و گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کنند.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: با توجه به اینکه مداحان صاحب تریبون هستند لذا نقش موثری جهت هدایت مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و مشارکت پرشور مردم در انتخابات دارند و همه ما باید بدانیم که این حضور مایه عزت نظام و موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: ملت ایران در طول چهار دهه اخیر با حضور خود در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی ها ، انتخابات و غیره نشان داده اند که قدرشناس نظام مقدس جمهوری هستند و امسال هم این قدرشناسی را با حضور پای صندوق های رای نشان خواهند داد و دشمن را ناامید خواهند کرد.

 

کد خبر 1066107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha