مشارکت حداکثری در انتخابات مصداق پشتیبانی از ولایت فقیه است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مصداق پشتیبانی از ولایت فقیه، مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای است، گفت: همه پای صندوق آرا بیایند و تبلیغ کنند که مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۵ خرداد) در نشست شورای اداری شهرستان ایوان، اظهار کرد: مردم ما مطالباتی دارند که این مطالبات هم حداقلی است، طبیعتاً  خیلی از این مشکلات و کارها با یک مدیریت درست حل‌شدنی است و امیدواریم در آینده نزدیک این مسائل و مشکلات برطرف شود.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار»  ابراز کرد: یکی از سنت های الهی این است که سرنوشت هر جامعه در دست خودش است، در زمان حکومت طاغوت بر ما حکومت می کرد تا زمانی‌که مردم راضی بودند، زمانی هم که خواستند زیر چتر اسلام قرار می‌گیرد و جمهوری اسلامی باشد، پای انقلاب ایستادند و الحمدالله روند انقلاب اسلامی با سرعتی فراتر از تصور  ما در سطح جهان پیش می رود.

 

وی یادآور شد: در منطقه موج مقاومت شکل‌گرفته و واقعاً صهیونیست‌ها را به چالش کشیده و آمریکایی‌ها از منطقه بیرون رانده است، مسئولین ما باید کار کنند، دنیا یک دنیای تجربه گراست، ما در بعد امنیت در بعد دشمن‌ستیزی نمره عالی در سطح دنیا داریم ولی در عرصه اقتصاد با مشکلاتی مواجه هستیم که البته این مشکلات لاینحل نیستند.

 

امام جمعه ایلام  گفت: اگر  روی اشتغال زائی کار شود و عادلانه برای عمران و آبادی مطرح در سطح مناطق مختلف کشور فعالیت شود،  اگر  روحیه جهادی پای کار بیاید، خیلی از کارها شدنی است، همان نگاهی که در دوران دفاع مقدس داشتیم، ما در اول جنگ برای فشنگ مشکل داشتیم، اما نگاهی که باید  مقاومت کرد و در کنار مقاومت با امداد غیبی الهی هم نظر داشت، این سرافرازی را آفرید و امروز هم همین نگاه می تواند مشکلات ما را در عرصه اقتصادی حل کند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: در این مقطع نیز اگر  گوش به فرمان رهبر باشیم،  همه مردم باید پای صندوق آرا بیایند و دیگران  هم تبلیغ کنند که مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند،  حضرت امام راحل فرمود که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، مصداق این پشتیبانی در زمان کنونی، مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای است.

 

وی ابراز کرد: در این مقطع وظیفه ما این است که گوش به فرمان ولی‌فقیه باشیم، شخصیتی که افتخار  مردم مسلمان جهان است، حتی کسانی که  انقلاب را قبول ندارند ولی به ایرانی بودن خودشان افتخار می‌کنند،  در زمان حضرت امام راحل هشت سال مردم پای کار بودند و نگذاشتند یک وجب از سرزمین ایران به دست دشمن بیفتد و چه افتخاری برای کسانی که بحث ایرانی بودن می‌کنند بالاتر از این که در دوره‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

 


امام جمعه ایلام گفت: با این شرایط تحریم و مشکلاتی که ما الان داریم با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی  به آب‌های آزاد بین‌المللی دسترسی پیدا کردیم، هر ایرانی باید افتخار کند که جمهوری اسلامی در برابر آمریکا ایستاد و او را وادار به شکست و منزوی شدن کرده است، صهیونیست‌ها در لاک دفاعی در درون خانه‌هایشان بر گشته اند، این عزتی که در پرتوی نظام اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: در این شرایط اگر می خواهیم گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم باید تلاش کنیم مردم پای صندوق آرا بیایند، از فرصتی که در اختیار داریم برای مشارکت حداکثری مردم استفاده کنیم، از ظرفیت های مختلف از جمله مساجد و گروه های مردمی استفاده شود.

 

وی تصریح کرد: با وجود همه  تحریم‌ها جمهوری اسلامی  در  حال پیشرفت است،در بسیاری از علوم و فناوری حتی جلوتر از کشورهای اروپایی حرکت می کنیم و صاحب فناوری شده ایم، در همین بحث شیوع کرونا مدیریت بحران جمهوری اسلامی به‌مراتب قوی‌تر از آمریکا بوده است، تحول هم شدنی است منوط براینکه با مشارکت باشد.

 

امام جمعه ایلام در پایان با تقدیر از همراهی رسانه ها در راستای پوشش مسائل و مشکلات مردم ایوان، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مطالبات به‌حق مردم را تحقق ببخشیم مردم ما نجیب هستند و هر چه در تکریم آن‌ها تلاش کنیم کم است و امید است خداوند به ما توفیق  دهد که  ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 1066152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha