جامعه ایثارگری به حوزه درمان بیش از پیش نیازمند است

عطاری با بیان اينکه جامعه ایثارگری به حوزه درمان بیش از پیش نیازمند است گفت: امیدواریم مراکز درمانی بخش خصوصی در کنار بخش دولتی بخشی از خدمات خود را به ایثارگران اختصاص دهند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سعید عطاری» در دیدار مدیران بیمه دی بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیرعامل بیمارستان بین المللی قائم(عج) رشت که به منظور هماهنگی انعقاد قرارداد درمان کامل ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: خدمت رسانی به جامعه هدف بنیاد شهید مهمترین وظیفه مسئولان است.

 


مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز امروز جامعه ایثارگری را به حوزه درمان بیش از پیش دانست و با اشاره به همکاری مناسب بیمه دی در شرایط سخت مالی بنیاد، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهان تداوم همکاری و تعامل دوطرفه با این بیمه می باشد.
 

عطاری با بیان اينکه ارزش معنوی خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بیش از ارزش مادی آن است افزود: امیدواریم مراکز درمانی بخش خصوصی در کنار بخش دولتی بخشی از خدمات خود را به ایثارگران اختصاص دهند.
 

«مصطفی اسماعیلی» نیز در این نشست از همکاری کامل بیمارستان قائم با بیمه دی طی چهار سال گذشته قدردانی کرد و گفت: ایثارگران از نحوه دریافت خدمات درمانی در این بیمارستان کاملا رضایت دارند.
 

مدیریت بیمه دی گیلان، از تداوم قرارداد درمان کامل بیمه دی با بیمارستان قائم خبر داد و اظهار کرد: علیرغم فشارهای مالی به بیمارستان، هرگز ارائه خدمت به ایثارگران متوقف نشده است.

 



«علیرضا کریم زاد» نیز در این نشست خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه ایثارگری را جزو اولویت های بیمارستان قائم دانست و افزود: با گذشت هشت سال از راه اندازی این بیمارستان همواره بر رویکرد همکاری با بیمه ها تاکید داریم.

 


مدیرعامل بیمارستان قائم  تصریح کرد: بیماران نباید دغدغه هزینه ها را داشته باشند و از این رو با وجود بدهی بیمه دی، قرارداد خود را لغو نکردیم.

 



وی بیمارستان قائم را از نظر امکانات و تجهیزات یکی از مجهزترین بیمارستان های شمال کشور دانست و گفت: وظیفه ما رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثارگران است و از این رو با تمام مشکلات آنها را تحت پوشش خدمات درمانی خود قرار می دهیم.

 


«حیدرعلی عابدی»  نیز بیان کرد: همکاری بیمارستان قائم رشت با بیمه دی بسیار ارزشمند است چرا که این بیمارستان در روزهای سخت نیز کنار بیمه دی ماند و از جامعه ایثارگری حمایت کرد.
 

مدیر درمان بیمه دی کشور وجود چنین مرکز درمانی را در استان گیلان بسیار مهم و ارزشمند دانست و ادامه داد: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و در کنار همه نقش ها و مسئولیت های خود باید نسبت به جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان ادای دین کنیم و رفع مشکلات آنان بکوشیم.

کد خبر 1066165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha