ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی کانون خراسان جنوبی آغاز می‌شود

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از ۲۹ خرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «طاهره حمیدی» امروز (۲۵ خرداد) در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری استان به نشانی  khorasanj.kpf.ir تا روز ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی افزود: در تابستان امسال قریب به ۸۰ کارگاه تخصصی شامل مهارت‌های زندگی، نوجوان امیدوار، مهارت‌های زندگی معنوی، داستان نویسی و نوشتن خلاق، نقاشی، ساخت عروسک‌های نمایشی، حافظ‌خوانی، انواع کاردستی، سفال‌گری، پویانمایی، نمایش خلاق، نجوم، فن‌بیان و زبان بدن، شعر و قصه، کاغد و تا(اوریگامی) و... با هدف مهارت آموزی و پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان ونوجوانان استان پیش بینی شده است.

 

حمیدی ادامه داد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند بدون محدودیت جغرافیایی در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

 

وی در پایان افزود: این دوره‌ها با حضور مربیان توانمند کانون در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

 

 

کد خبر 1066167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha