مشارکت ۶۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز رأی اولی در استان البرز

فهمیده با اعلام این خبر که جریان انتخابات و عید مشارکت سیاسی رأی اولی ها در بستر شاد با هدف حضور حداکثری پای صندوق های رأی آغاز شده است گفت: آمار دانش آموزانی که به سن قانونی رأی دادن رسیده اند در استان البرز به ۶۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز می رسد.

« فرشته فهمیده» در جریان برپایی انتخابات به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص رأی اولی ها استان البرز گفت: جریان انتخابات و عید مشارکت سیاسی رأی اولی ها در بستر شاد با هدف حضور حداکثری پای صندوق های رأی آغاز شده است.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود: آمار دانش آموزانی که به سن قانونی رأی دادن رسیده اند در استان البرز به 63 هزار و 200 دانش آموز می رسد که این میزان با توجه به رشد آمار ظرفیت دانش آموزان در این استان است.

 

وی با اشاره به ضرورت آمادگی به منظور حضور پرشور در عرصه انتخابات بیان کرد: مشارکت سیاسی دانش آموزان در عرصه انتخابات به واقع فرصت و حق دخالت آنان در سرنوشت کشور است.

 

وی ادامه داد: شناخت معیارها و شاخص های انتخاباتی با هدف انتخاب اصلح از جمله مسائل قابل توجهی است که برای دانش آموزان در بستر شبکه مجازی شاد تبیین می شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: تجربه مشارکت سیاسی دانش آموزان در سرنوشت آینده خود به واقع تجلی مردم سالاری دینی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

 

کد خبر 1066207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha