نیروی زمینی ارتش در عرصه مقابله با کرونا شعار «ارتش فدای ملت» را محقق کرد

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اقدامات گسترده ارتش در عرصه مقابله با کرونا گفت: نیروی زمینی ارتش در این عرصه، شعار «ارتش فدای ملت» را محقق کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا و دومین بیمارستان پایش سلامت نزاجا که به همت هوانیروز ارتش راه‌اندازی شده است، با اشاره به نقش نیروی زمینی در مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی محوری از آغازین روز‌های شیوع کرونا با قدرت وارد عرصه شد و با غربالگری، ضدعفونی معابر، ایجاد نقاهتگاه‌ها و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش، بار دیگر شعار «ارتش فدای ملت» را به ظهور رساند.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش پس از ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح به سرعت قرارگاه پدافند زیستی را تشکیل داد و ۲۸ بیمارستان را در خدمت بهداشت و درمان کشور قرار داد؛ ارتش همچنین بیمارستان هاجر را به این موضوع اختصاص داده و ۱۲ هزار کادر پزشکی را در این رابطه به خدمت گرفته است.

 

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: نیروی زمینی در ۱۲ استان نقاهتگاه ایجاد کرده و هشت شهید مدافع سلامت را نیز در طول خدمت‌رسانی تقدیم نظام سلامت کشور کرده است.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: الحمدلله با تلاش‌های صورت گرفته امروز مرکز واکسیناسیون با دست باکفایت دریادار «سیاری» افتتاح شد و امیدواریم این مرکز اولین مرکزی باشد که واکسن ایرانی در آن تزریق می‌شود.

 

وی در ادامه  با اشاره به انتخابات پیش رو،  گفت: نیروی زمینی ارتش برای برگزاری انتخاباتی گسترده و پرشور، تمامی ظرفیت‌های لازم را پای کار خواهد آورد.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در این انتخابات نیز همچون گذشته لبیک‌گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود، افزود: یگان‌های بالگردی ما از آمادگی کامل برای حمایت و پشتیبانی از برگزاری انتخابات برخوردارند و همچنین دیگر نیر‌وهای ما در مرز‌ها امنیت کشور را تأمین می‌کنند.

کد خبر 1066210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha