ارائه آموزش به ۵۵ سربازرس انتخابات و ۸۳۲ نفر بازرس شعب اخذ رای شهرستان شیراز

کراماتی گفت: با توجه به اهمیت تامین سلامت انتخابات در شهرستان شیراز، ۵۵ نفر از سربازرسین انتخابات و ۸۳۲ نفر بازرس شعب اخذ رای در ۲ روز گذشته در دوره های آموزشی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید علاء الدین کراماتی»، امروز (سه شنبه 25 خرداد) از ارائه آموزش های لازم به سربازرسین و بازرسین انتخابات در فرمانداری شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت تامین سلامت انتخابات ۵۵ نفر از سربازرسین انتخابات و ۸۳۲ نفر بازرس شعب اخذ رای در 2 روز گذشته در این دوره های آموزشی شرکت کردند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان شیراز افزود: این آموزش های حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه شد و شرح وظایف به سربازرسان و بازرسان انتخابات ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: عملکرد سربازرسان قبل، حین و پس از پایان رای گیری در شعب اخذ رای، اهم تخلفات محتمل و نحوه برخورد با آنها، چگونگی تهیه و ارسال گزارش های لازم به هیئت مرکزی بازرسی و ... از موارد ارائه شده بود.

کراماتی تاکید کرد: هیئت بازرسی ستاد انتخابات کشور در انتخابات این دوره، نرم افزاری بر بستر اینترنت ویژه بازرسین در کل کشور طراحی کرده است و آموزش های لازم نیز با هدف تسهیل ارائه گزارش های بازرسی ارائه می کند.

کد خبر 1066224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha