تامین امنیت انتخابات در کرمانشاه با حضور ۶ هزار نیروی پلیس

جاویدان با اشاره به آمادگی پلیس برای تامین امینت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گفت: برای این مهم ۶ هزار نیروی پلیس در سطح استان به کار گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، علی اکبر جاویدان در جلسه شورای فرماندهان انتظامی استان کرمانشاه که با تامین امنیت انتخابات در کرمانشاه با حضور ۶ هزار نیروی پلیسحضور مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد،  گفت: تمهیدات لازم برای پوشش امنیتی همه شعب اخذ رای چه در شهر‌ها و چه روستا‌ها اندیشیده شده است.

 

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه سپاه و بسیج هم برای امنیت همه جانبه یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای به کمک پلیس خواهند آمد، افزود: امیدوارم با فراهم کردن امنیت لازم شاهد حضوری پرشور و گسترده در انتخابات باشیم.

 

وی با بیان اینکه امنیت همواره خط قرمز پلیس بوده است، افزود: در عرصه انتخابات هم وضعیت به همین شکل بوده و نیروی انتظامی قاطعانه و بدون گذشت با افرادی که بخواهند کوچکترین اخلال و بی نظمی در جریان برگزاری این رویداد مهم ایجاد کنند، برخورد می‌کند.

 

جاویدان تصریح کرد: تجربیات سال‌های گذشته و انتخابات برگزار شده به خوبی نشان می‌دهد حوزه‌های رای گیری در روز انتخابات جزو امن‌ترین نقاط بوده و همکاران مستقر در این شعب به خوبی نظم و امنیت محل رای گیری را تامین کرده اند.

 

فرمانده انتظامی کرمانشاه اظهارکرد: به فضل الهی این بار و در انتخابات ۲۸ خرداد نیز پلیس با اقتدار در صحنه حاضر خواهد شد و همکاران ما با همه توان و جدیت از آراء مردم که قرار است سرنوشت چهار سال آینده کشور و همچنین شهر و دیار خود را رقم بزنند، حراست و پاسداری می‌کند.

کد خبر 1066235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha