توجه به توانمندی مددجویان کمیته امداد در نقشه مهندسی فرهنگی فارس

سهرابی گفت: با توجه به اهمیت توانمندسازی افراد تحت حمایت کمیته امداد، سرفصلی در نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس به این امر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 25 خرداد) در نخستین کارگروه استانی ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان که با حضور مدیر کل امداد فارس گفت: با توجه به اهمیت توانمندسازی افراد تحت حمایت کمیته امداد، سرفصلی در نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس به این امر اختصاص یافته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: این اقدام متناسب با توانایی و وظیفه دستگاه های مرتبط در حال پیگیری است و در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان قرار دارد.

وی اضافه کرد: نتیجه اجرایی فعالیت ها و اهداف این کارگروه بعد از سه ماه توسط کمیته امداد فارس پیگیری شده و در جلسه آتی ارائه خواهد شود و با همکاری خوب دستگاه های مختلف و توجه به برش نقشه مهندسی فرهنگی استان که در اتاق فکر و نشست های شورای فرهنگ عمومی در حال بررسی است، شاهد ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان استان خواهیم بود.

«مهرداد سهرابی»، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس نیز در این جلسه گفت: با تمرکز بر مناطق محروم و کمتر برخوردار فارس، 90 درصد روستاها توسط اپراتور ثابت و سیار به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات دسترسی یافته اند که در ایجاد اشتغال موثر است.

«محمد بذرافشان»، مدیر کل کمیته امداد فارس نیز تاکید کرد: بانوانی تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرند که مسئولیت تامین معیشت خانواده را عهده دار می شوند و هدف از تشکیل این کارگروه استفاده از ظرفیت های مختلف سازمان ها برای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است.

کد خبر 1066244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha