برگزاری جشنواره «عروسک قشنگ من» در فهمای تفرش

شعبانی از برگزاری جشنواره «عروسک قشنگ من» با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در فهمای تفرش خبر داد.

«ابراهیم شعبانی» با اشاره به برگزاری جشنواره «عروسک قشنگ من» برای سومین سال متوانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ حجاب البته به صورت غیر مستقیم در بین کودکان به همت کانون فرهنگی هنري بقیه الله مسجد زاغرم و با همکاری دارالقرآن امام خمینی( ره ) شهرستان تفرش ویژه کودکان و نونهالان تفرشی برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی بقیه الله مسجد زاغرم تفرش افزود: کار ما یک قدم کوچک برای مقابله با عروسک‌های وارداتی باربی و ترویج عفاف و حجاب است.

 

وی با اشاره به اینه دشمن تفکرات غربی و شیطانی خود را با شکلی زیبا و در قالب عروسک بر تفکر، اعتقادات دینی، عرف و تربیت اسلامی فرزندان این مرز و بوم تحمیل می‌کند، ادامه داد: والدین باید در این زمینه آگاه باشند و بتوانند الگوها و فرهنگ ایرانی و اسلامی را در بچه ها نهادینه کنند.

 

شعبانی اضافه کرد: این جشنواره یک کار خلاقانه و آموزش غیرمستقیم حجاب و پوشش زیبا برای دختران دوره مهد تا دبستان است که کودکان با دستان خود با لباس‌هایی که بر تن عروسک‌هایشان می‌کنند آنها را با حجاب می‌کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی بقیه الله مسجد زاغرم تفرش ادامه داد: البته تفاوت امسال با سال‌های گذشته در این است که در سومین دوره از دختران خواسته شده تا عروسکشان را آنطور که امام زمان(عج) دوست دارند آماده و ارسال کند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ما با این کار تلاش کردیم که هم به نوعی فرهنگ حجاب را ترویج کنیم و هم کودکان را با امام زمان(عج) آشنا کنیم.

کد خبر 1066261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha