دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کمک به محرومان است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی گفت: باید از دهه کرامت به‌عنوان فرصتی برای ترویج فرهنگ کمک به محرومان و فقرا استفاده کنیم.

«حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کمک به محرومان و فقرا است و باید از این فرصت برای تبلیغ عمومی در راستای افزایش کمک‌های مردمی به فقرا و مستضعفان استفاده کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: حضرت معصومه(س) به‌عنوان الگویی برای تمامی دختران سرزمین ما مطرح است و لذا باید از این الگو در راستای تبیین آموزه‌های اسلامی استفاده بهینه کنیم.

 

 وی با اشاره به نزدیک شدن روز انتخابات تصریح کرد: نظام و انقلاب در طول چند دهه گذشته با همراهی مردم به‌خوبی پیش رفتند و در آینده و سال‌های دور نیز با مردم پیش خواهند رفت و این مردم برای همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه خواهند بود.

 

 این مسئول در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در همه حال بر مردم‌سالاری دینی تأکید داشتند چراکه نظام حکومت اسلامی بر دو محور اساسی توحید و مردم استوار است.

 

امام جمعه ارومیه در خاتمه از مردم خواست تا روز جمعه با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر به دشمنان ثابت کنند که اتحاد مردم ایران به‌هیچ‌وجه نابود نمی‌شود.

کد خبر 1066335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha