۲۸ خرداد، روز حماسه آفرینی ملت ایران است

۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ روز حماسه آفرینی ملت ایران است، روز حضور در صحنه سیاسی و تعیین سرنوشت خود و کشور، روزی که مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور در پای صندوق های رأی، صلابت و اقتدار ملت ایران و حمایت از نظام و انقلاب را به منصه ظهور می رسانند.

خبرگزاری شبستان_خراسان شمالی_مانه و سملقان؛ فرمانده سپاه پاسداران جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: شیعه و سنی در کنار یکدیگر از جمهوری اسلامی ایران صیانت کرده اند و خون شیعه و سنی برای این صیانت در هم آمیخته شده است.

 

سردار «ابوالقاسم چمن» اظهارداشت: حضور همگان با هر نوع سلیقه و فکری در انتخابات ۱۴۰۰ بیانگر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی بیان کرد: همه مردم این آمادگی را دارند که با بصیرتی که در طول تاریخ و دوران انقلاب اسلامی از ولایت گرفته اند همواره پشتیبان انقلاب باشند و نگذارند آسیبی به این انقلاب برسد چرا که مشارکت و همراهی مردم در زمینه‌های مختلف بسیار تعیین کننده است.

 

یکی از جانبازان شهرستان مانه و سملقان هم در خصوص حضور در پای صندوق های اخذ رای گفت: مردم قهرمان و با بصیرت ایران اسلامی در ۴۲ سال گذشته بر حسب نیاز با حضور فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دین خود را به کشور، نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به خوبی ادا کرده‌اند.     

 

«نورمحمد روحانی» خاطرنشان کرد: حضور پرشور و آگاهانه مردم در کنار مسئولان در انتخابات سرنوشت ساز ۱۴۰۰ در اصل مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و موجب جلوگیری از سوءاستفاده تبلیغاتی آنهاست.

 

این جانباز ۷۰ درصد تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم همراه با مدیران موجب طراوت و قدرت و صلابت انقلابی نظام است و بدون شک در عمل برگ زرینی در تاریخ تحولات کشور ما را به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان رقم می‌زند.

 

وی بیان کرد: انتخابات در کشور ما تبلور احقاق حق مردم در حاکمیت بر سرنوشت خویش در نظام مردمسالار دینی، احساس مسئولیت در برابر آزمون الهی و ادای دِین شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملّی و پشتوانه خدمتگزاری مطلوب تر  مسئولان  در اداره آینده کشور است.

 

 

یکی دیگر از شهروندان شهر آشخانه گفت: حضور همه مردم در پای صندوق های اخذ رای به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت خواهد کرد که نمی توانند به جای مردم ایران تصمیم بگیرند.

 

«روح الله محمدی» افزود: با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور در این سالها باز هم به پای صندوق ها می آئیم چرا که سرنوشت کشور با انتخاب اصلح در دستان خودمان است.

 

وی عنوان کرد: فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می شود باید به فکر مردم و نیازمندان باشد و مسئله اشتغال جوانان را مدنظر داشته باشد و فقط شعار ندهد.

 

یکی دیگر از ساکنان شهر آشخانه می گوید: برای اینکه یک شهر خوب داشته باشیم باید در انتخاب خود دقت کنیم و کارنامه کاری کاندیداها را مطالعه کنیم و این موضوع را برای انتخاب رئیس جمهور نیز باید مدنظر بگیریم.

 

«رضا خودکامه» افزود: مردم با حضور گسترده قطعا در انتخابات شرکت خواهند کرد و پای آرمان های انقلاب اسلامی می ایستند و در قبال آن از منتخب خود انتظاراتی نیز دارند که باید به آن ها جامه عمل بپوشانند.

 

وی بیان کرد: دشمنان سعی دارند از هر طریقی حضور مردم در پای صندوق های اخذ را کمرنگ نشان دهند که مردم با بصیرت و آگاه این نقشه ها را خنثی خواهند کرد.

 

یکی از اهالی روستای کریک مانه و سملقان هم گفت: باید فردی را انتخاب کنیم که مورد اعتماد مردم باشد و قشر ضعیف را بهتر درک کند.

 

«علی مظاهری» افزود: در انتخابات این دوره شهر و روستا و ریاست جمهوری مردم آگاهانه تر وارد میدان می شوند و در کنار منتخب خود هستند و منتخب مردم نیز باید در عمل نشان دهد که به آنچه که می گوید عمل می کند.

 

وی تصریح کرد: مردم در 28 خرداد ماه با هر رای خود تیری به قلب دشمنان نشانه خواهند رفت و برای سرافراز کردن کشور پای صندوق های رای حضور خواهیم یافت.

 

در شهرستان مانه و سملقان تعداد 155 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و 151 شعبه برای شوراها در این شهرستان پیش بینی شده و تعداد 75 هزار واجد شرایط و تعداد دو هزار و 237 نفر رای اولی در انتخابات مشارکت می کنند.

 

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1066357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha