مسئولین ستادهای انتخاباتی متخلف به مراجع قضایی معرفی می شوند 

فرزانه برخوری گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مسئولین ستادهای انتخاباتی که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجهی می کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «فرزانه برخوری» ضمن ابراز نگرانی از وضعیت ستادهای تبلیغاتی شورای اسلامی شهر و روستاها، گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مسئولین ستادهای انتخاباتی که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجهی می کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 
رئیس مرکز بهداشت جیرفت خاطرنشان کرد: ویروس کرونا با شدت زیاد به صورت جهش یافته در سطح شهرستان در گردش است از مسئولین ستادهای انتخاباتی انتظار داریم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا جدیت داشته باشند.


وی تصریح کرد: اصل مشارکت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است اما مجوز صادر شده برای ستادهای انتخاباتی حداکثر ۳۰ نفر در فضای باز با رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک در محل تجمع است.


برخوری ابراز کرد: متاسفانه علی رغم تاکید ستاد مبارزه با کرونا در بعضی از ستادها موازین بهداشتی رعایت نمی شود که این موضوع برای مردم خطرآفرین بوده و سلامت شهروندان را به خطر می اندازد.


رئیس مرکز بهداشت در خاتمه تاکید کرد: سلامت مردم در اولویت است و هیچ خدمتی بالاتر از توجه به سلامت جامعه  نیست، مسئولین ستادها مسئول رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و در صورت عدم توجه به این مهم، مسئولین ستادهای انتخاباتی به مراجع قضایی معرفی می شوند که باید پاسخ گو باشند.

کد خبر 1066379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha