طرح اقدام ملی مسکن باید با جدیت در قزوین اجرا شود

فرخزاد گفت: از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان انتظار داریم در اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین برنامه ریزی مدونی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «علی فرخزاد» در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی قزوین بیان کرد: از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان انتظار داریم در اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین برنامه ریزی مدونی کند.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین افزود: در زمان مدیرکل سابق زحمات زیادی کشیده شد و گره های زیادی در استان گشوده شد اما کارهای مهمی هم باقیمانده است.

 

وی تصریح کرد: از مدیرکل جدید انتظار داریم چون مردم در حوزه راه و شهرسازی، مسکن و بافت فرسوده با مشکلات زیادی مواجه هستند همیشه درب اتاقشان به روی مردم باز باشد و به امور همکاران توجه بیشتری شود.

 

فرخزاد یادآور شد: از ظرفیت موجود در بخش املاک و زمین های اختصاص داده شده می توان برای خانه دار شدن مردم استفاده کرد و انتظار داریم طرح توسعه امامزاده حسین از کارهای مهم استان با سرعت تکمیل و با هماهنگی با دیگر ارگان ها به سرعت بخشی در امور کمک کنند.

 

وی تأکید کرد: یکی از خواسته های شهرهای کوچک بازنگری در طرح های جامع است که در 17 شهر این کار باید در اولویت قرار گیرد.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین اعلام کرد: هماهنگی خوبی میان دستگاه های خدمات رسان وجود دارد که به تسریع در امور کمک می کند و این همکاری باید تداوم داشته باشد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ابراهیم مبارک قدم مدیر کل سابق، سید علی هاشمی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین منصوب شد.

 

کد خبر 1066385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha