با مشارکت در انتخابات استحکام و مرتبه نظام را بالا ببریم

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات استحکام و مرتبه نظام را بالا ببریم.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مهمترین و اساسی ترین انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری است که اهمیت از آن انتخابات شوراها و مجلس نیز بیشتر باشد و دلیلش نیز این است که نمایندگان مجلس دنبال قانون گذاری هستند و در صحن علنی مجلس تصمیماتی را می گیرند اما رییس جمهور نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در داخل و بیرون است یعنی در سازمان های بین المللی و در کشورهای دیگر رییس جمهور را به عنوان نماد نظام جمهوری اسلامی ایران می شناسند.

 

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشور ما از نظر دیپلماسی خارجی جایگاه بهتری پیدا کرده است و به عنوان یک قدرت در منطقه شناخته شود، بدون حضور نظام مقدس ایران مسایل و مشکلاتی که در منطقه است، حل نمی شود و معمولا از ایران دعوت می کنند که مشکلات را حل کند، همان گونه که در بحث حضور تکفیری ها و داعشی ها اگر ایران ورود پیدا نکرده بود، الان عراقی ها باقی نمانده بودند.

 

وی ادامه داد: خسارت بیرونی شرکت نکردن در انتخابات و عدم حضور این است که مردم با 40 میلیون رای هم پای صندوق های رای آمدند و رییس جمهور خود را با 24 میلیون و 26 میلیون رای انتخاب کرده اند؛ اگر الان با رای پایین رییس جمهور انتخاب شود، این مسئله از قوت و قدرت رییس جمهور کم می کند و جایگاه و رتبه کشور ما را هم پایین می آورد.

 

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید سعی کنیم استحکام و مرتبه نظام را بالاتر ببریم و این با مشارکت حداکثری ما در انتخابات میسر است، در داخل کشور هم وقتی رییس جمهوری با رای بالایی بر سکان ریاست جمهوری تکیه بزند قطعا پشتوانه رای بالای مردم را داشته باشد در تصمیماتش جدی تر تصمیم گیری می کند و سعی می کند که رفاه حال مردم و رفع مشکلات مردم با برنامه ریزی بهتری ورود کند.

 

وی خاطرنشان کرد: قطعا مردم علیرغم کمبودها و کاستی ها و مشکلاتی که در کشور است، پای صندوق ها حضور می یابند و با انتخاب درست به وظیفه شرعی و انقلابی خود عمل می کنند.

 

 

کد خبر 1066423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha