افزایش ۳۴درصدی  کشفیات سلاح غیرمجاز در استان ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش ۳۴درصدی کشفیات سلاح غیرمجاز در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سردار « دلاور القاصی مهر» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به کاهش 3درصدی جرائم و افزایش ۱۳ درصدی کشفیات در 3ماهه نخست اشاره کرد و گفت: کشف بیش از260 کیلوگرم مواد مخدرو افزایش 700درصدی دستگیری سوداگران مرگ را شاهد بوده ایم.

 
 
سردار القاصی مهر با بیان اینکه افزایش 40درصدی توقیف موتورسیکلت را در 3ماهه نخست امسال شاهد بوده ایم، افزود :توقیف بیش از 2هزار موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات پلیس استان بود.
 
 
فرمانده انتظامی استان ایلام  ادامه داد: در بحث تصادفات رانندگی در حوزه درون و برون شهری،کاهش 20درصدی تصادفات جرحی و 19 درصدی تصادفات فوتی از دیگر اقدامات پلیس بوده است.
 
 
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برخورد پلیس در زمینه قاچاق کالا و ارز 44درصد افزایش داشته است، گفت: برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات و کشف 220قبضه سلاح غیر مجاز  و افزایش 34درصدی  کشفیات سلاح از دیگر اقدامات پلیس ایلام است.
 
 
سردار القاصی مهر با اشاره به بکارگیری بیش از 4 هزار نیروی پلیس در جهت تامین امنیت صندوق های اخذ رای در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: علاوه بر این همکاران بنده بصورت محسوس و نامحسوس با گشت زنی مداوم و مستمر در پیرامون شعب اخذ رای به مشکلات و هم چنین خواسته شهروندان رسیدگی می کنند و در صورت لزوم مرکز فوریت های پلیسی 110  ، آماده پاسخگوئی به شهروندان عزیز خواهد بود.   
کد خبر 1066433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha