پرداخت ۸ میلیارد تومان کمک هزینه اجاره و وام ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد

شیبه گفت: بالغ بر هشت میلیارد تومان در قالب کمک هزینه اجاره و وام ودیعه مسکن به خانوار معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان پرداخت شد.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر هشت میلیارد تومان در قالب اجاره بها و وام ودیعه مسکن به خانوار معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان پرداخت شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: در خصوص پرداخت کمک‌هزینه اجاره مسکن به مددجویان در سال ۱۳۹۹ هشت میلیارد تومان کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان این نهاد پرداخت شد.

 

وی بیان کرد: از میزان مبلغ پرداخت‌شده، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن در قالب وام ودیعه مسکن از طریق بنیاد مستضعفان برای کمک به خانواده‌های نیازمند پرداخت‌شده که ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از این مساعدت بهره‌مند شدند.

 

شیبه اضافه کرد: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبلغ پرداخت‌شده نیز در قالب کمک‌هزینه اجاره مسکن مددجویی به ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار مددجوی بدون مسکن پرداخت شد.

 

وی با بیان اینکه این نهاد میانگین اجاره بهای مسکن را به‌صورت ماهیانه و بلاعوض به خانوار تحت حمایت متقاضی پرداخت می‌کند ادامه داد: همچنین سقف وام ودیعه مسکن پرداختی به مددجویان بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان است.

 

مدیر کل کمیته امداد خوزستان یاد آور شد: همچنین این نهاد طی سال گذشته، ضمن احداث منزل مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن، خدمات عمرانی در زمینه تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی و مورد لوله کشی گاز منازل مددجویان تحت حمایت را انجام داده است.

 

کد خبر 1066462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha