حضور در انتخابات نشان دهنده اعتقاد عملی به ارزش های دین است

حجت الاسلام مجیدی گفت: حضور در انتخابات نشان دهنده اعتقاد عملی به آرمان ها و ارزش های دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات بیان کرد: در دهه کرامت قرار داریم و این دهه متعلق به اهل بیت (ع) و ذریه اهل بیت (ع) است و آنچه مودت به اهل بیت (ع) محسوب می شود، چیزی غیر از اعتقاد عملی به ارزش های دینی و اسلامی نیست.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: همانطور که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرموده اند نظام اسلامی ما برگرفته از جمهوریت و اسلامیت است، یعنی این 2 مولفه نظام اسلامی را شکل داده و نظام اسلامی یادگار قرآن و عترت است.

 

وی عنوان کرد: قرآن کریم و عترت همواره به نقش مردم احترام گذاشته و همیشه در مسیر هدایت مردم صبر کردند تا آگاهی و بصیرت مردم افزوده شود.

 

حجت الاسلام مجیدی اعلام کرد: با توجه به اهمیت نقش مردم، انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری در 28 خرداد با حضور مردم شکوهمندتر می شود و این حضور هم نه تنها به دلیل اینکه ایرانی هستیم یا دشمنان چشم طمع به کشور دارند، صورت می گیرد بلکه مردم حضور آگاهانه در 28 خرداد دارند زیرا معتقد به آرمان ها و ارزش های دینی هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم متوجه هستند این دین است که برای مردم ارزش قائل است و حاکمیت دین به حضور مردم در صحنه است و در حمایت از ولایت و نظام اسلامی در پای صندوق های رأی حضور می یابند.

کد خبر 1066476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha