مرکز نیکوکاری حج و زیارت مازندران افتتاح شد

مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) (کارگزاران و زائران سازمان حج و زیارت استان مازندران) امروز(۲۶خرداد) در دهه کرامت و هفته حج با حضور مدیرکل کمیته امداد مازندران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«عباس اسماعیلی» امروز(26خرداد) در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) (کارگزاران و زائران سازمان حج و زیارت استان مازندران) ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته حج اظهار کرد: امید است به لطف خداوند متعال، به برکت دعای مومنین و رفع کرونا شاهد رونق دوباره عملیات حج و عتبات و عالیات باشیم.

 

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان مازندران  با بیان اینکه این مرکز با هدف ساماندهی نذورات عوامل و کارگزاران حج و زیارت استان راه اندازی شده است، گفت: نشر و ترویج فرهنگ حج یکی از ماموریت های سازمان حج و زیارت است از این رو این مرکز می تواند در قالب انجام کمک های مومنانه مروج فرهنگ حج باشد.

 

وی زائران و کارگزاران زیارتی را دارای پتانسیل فوق العاده ای در زمینه امور عام المنفعه دانست و ابراز امیدواری کرد کارهای بزرگ و موثری توسط این مرکز انجام شود.

 

اسماعیلی با بیان اینکه تصدی اش در پست مدیرکل سازمان حج و زیارت استان مازندران با بحث تعطیلی عملیات حج تمتع، عمره و عتبات عالیات در پی شیوع کرونا همزمان شد، اذعان کرد: مردم خوبی داریم همگان دیدم با توجه به شرایط اقتصادی نابسامان، مردم چگونه به فرمان جهادی رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه لبیک گفتند و هر کسی در حد توان خود به نیازمندان کمک کرد.

 

وی افزود: تلاش داریم با افتتاح این مرکز از ابزار پر قدرتی به نام کمک مومنانه که مصداق آن در کمیته امداد تبلور دارد علاوه بر دستگیری از نیازمندان، برای ترویج و نشر فرهنگ متعالی حج بهره بگیریم.

 

کد خبر 1066522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha