بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی/ برگزاری یادواره شهدای ترور در گلستان

تاری گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی در ۱۴ شهرستان برگزار می شود و از ظرفیت فضای مجازی در این ایام استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «نجیب اله تاری» ظهر امروز (چهارشنبه 26 خرداد) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی  اظهار کرد: بمب گذاری در دفتر رئیس جمهور در 7 تیر در سال 60 منجر به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش شد.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  ادامه داد: بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای رژیم بعثی عراق  که در سال 66 رقم خورد و در این حادثه پنج هزار نفر نیز در این بمباران مجروح و 110 نفر شهید شدند.

 

تاری یادآور شد: شهادت آیت الله صدوقی، امام جمعه یزد در 11 تیر ماه سال 60 به شهادت رسید و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس توسط ناو آمریکایی در 12 تیر سال 60 که منجر به شهادت 290 نفر مسافر هواپیما شد از دیگر جنایاتی است که در این ایام رقم خورده است.

 

وی افزود: برمبنای  این مهم در سال 94 خانواده های شهدای هفت تیر دیدار با مقام معظم رهبری داشتند و پیشنهاد داده شده که این هفته را هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نام گذاری کنیم و مقام معظم رهبری نیز به این مسئله تاکید داشتند.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه در  حوزه مراسم و نشست ها برگزاری یادواره مجازی شهدای ترور استان اشاره کرد و گفت: این یادواره سال گذشته در استانداری به صورت وبینار برگزار شد و امسال نیز امیدواریم این برنامه برگزار شود.

 

تاری تاکید کرد: گفتگو و ترغیب جوانان در خصوص حقوق بشر آمریکا و تریبون آزاد و همچنین نشست های تبینی دانش آموزی امیدواریم از طریق شبکه شاد در آموزش و پرورش و سامانه آموزشی دانشجویان در این ایام برگزار شود.

 

وی افزود: تببین فرامین مقام معظم رهبری در خصوص حقوق بشر آمریکایی و برگزاری نشست های بصیرتی در این زمینه و افشاری حقوق بشر آمریکایی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: برگزاری مراسم بزرگداشت هفت تیر به ویژه شهید بهشتی در 14 شهرستان برگزار می شود و از ظرفیت فضای مجازی در این ایام استفاده می شود.

کد خبر 1066539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha