تب و تاب تبليغات انتخاباتی گیلان در آخرين روز اوج گرفت

شور و هیجان تبلیغاتی در آخرین روز خود به اوج خود رسیده و کاندیداها و هوادارانشان از هر فرصتی استفاده می‎‌کنند تا بتوانند آرای بیشتری را به نام خود ثبت کنند.

خبرگزاری شبستان- رشت، سمیه اکبرپور؛ تا ماراتن نفس‌گیر انتخابات تنها دو روز باقی است و آخرین روز تبلیغات کاندیداهای انتخابات 1400 در حالی به رو به اتمام است که در جای جای شهر بنرهای بزرگ تبلیغاتی خودنمایی کرده و ستادهای انتخاباتی با برگزاری میتینگ‌های مختلف از آخرین دقایق برای معرفی کاندیداهای برتر خود نهایت بهره را می‌برند.

 

تبلیغات به اوج خود رسیده و ستادها پذیرای طرفداران بوده و از برنامه‌هایشان برای توسعه شهر و گاها علیه کاندیدای رقیب سخن می‌گویند و تا پاسی از شب وعده‌های بزرگ و کوچک خود را برای مردمی که در این فضای انتخاباتی به دنبال شناخت بیشتر هستند، می‌شمرند.

شور و هیجان تبلیغاتی همه جا را فرا گرفته و شهر را دگرگون ساخته است. کاندیداها و هوادارانشان با حضور در محله‌های حاشیه‌نشین و یا در جمع ‌های دانشجویی و محافل فرهنگی و هنری به هر دری می‌زنند تا بتوانند آرای بیشتری را به نام خود ثبت کنند.

 

بسیاری از هواداران با در دست داشتن پوسترها و بروشورهای تبلیغاتی کاندیداهای مورد حمایت خود که با انواع شعارهای رنگارنگ مزین شده، در گوشه و خیابان شهر دعوت به مشارکت شهروندان برای حضور پای صندوق رای می‌کنند تا شاید رایی را به نام کاندیدای خود چذب کنند.

 

خیابان‌های اصلی شهر مملو از جوانانی است که سعی در اقناع مردم به نفع کاندیدای خود دارند. اما شگردهای تبلیغاتی تنها به شکل سنتی و محافل حضوری ختم نمی‌شود بلکه بازار تبلیغات در فضای مجازی گرم‌تر است و هرگاه که به فضای مجازی سری می‌زنی عضو گروه و یا کانال تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی شده‌ای که شمار آنها از دستت خارج است. گردانندگان این کانال ها سعی در جذب آرای مردمی به نفع کاندیدای خود با برگزاری دورهمی‌های مجازی دارند.

در میان این همه شعار و وعده‌های گاها پوچ و توخالی، اما خواسته مردم توسعه شهر، کاهش مشکلات شهری و رفع تبعیض و ایجاد رفاه در همه مناطق شهری است. مردم از کاندیداهای انتخاباتی توقع دارند که بعد از پیروزی خدمت به مردم را با تحقق وعده‌هایی که در این روزها می‌دهند، سرلوحه کارشان قرار داده و از جناح بندی پرهیز کنند.

 

مردمی که در لبیک به ندای رهبری پای صندوق‌های رای آمده تا ضمن ادای تکلیف شرعی خود با مشارکت حداکثری پاسخی قاطع و دندان‌شکن به بدگویان نظام دهند، انتظار دارند تا کاندیداهای پیروز چه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و چه در عرصه انتخابات شورای شهر وظیفه خود را نسبت به حماسه آفرینان ۲۸ خرداد انجام دهند.

 

 

 

 

کد خبر 1066554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha