مراکز مشاوره و روانشناسی برای اخذ مجوز از بهزیستی فرصت ۶ ماهه دارند

کشفی نژاد گفت: تمامی مراکز مشاوره و روانشناسی که از سازمان بهزیستی مجوز دریافت نکرده اند و از دستگاه دولتی دیگر یا از سازمان روانشناسی مجوز دارند موظفند طی ۶ ماه آینده مجوز را تطبیق داده و آن را از سازمان بهزیستی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد صادق کشفی نژاد»، امروز (چهارشنبه 26 خرداد) از امضای توافقنامه میان سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: در پی توافقات انجام شده، سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برای تمکین به قوانین و ساماندهی خدمات مراکز مشاوره و خدمات فردی روانشناختی، توافقنامه امضا کردند.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: انعقاد این تفام بر کیفی سازی ارائه خدمات و اثربخشی مراکز، تاثیر گذار خواهد بود و سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی در حوزه های مختلف همچون مراکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ اورژانس اجتماعی به ارائه خدمات تخصصی به جامعه می پردازد.

وی اضافه کرد: تنها مرجع صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات روانشناسی سازمان بهزیستی است و بر اساس این توافقنامه افرادی که قصد دارند کار فردی در حوزه روانشناسی انجام بدهند یا وارد کار حرفه ‌ای شوند برای دریافت پروانه صلاحیت فردی و شماره نظام معرفی خواهند شد.

کشفی نژاد تصریح کرد: تمامی مراکز مشاوره و روانشناسی که از سازمان بهزیستی مجوز دریافت نکرده اند و از دستگاه دولتی دیگر یا از سازمان روانشناسی مجوز دارند موظفند طی ۶ ماه آینده مجوز را تطبیق داده و آن را از سازمان بهزیستی دریافت کنند.

 

کد خبر 1066561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha