تمام توان خود را برای حضور حداکثری در انتخابات به‌کارگیری کنیم

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه ضرورت دارد تمام توان خود را برای حضور حداکثری در انتخابات به‌کارگیری کنیم گفت: در این انتخابات ما وظیفه داریم که رای دهیم و ضمن انتخاب اصلح، مردم را وارد این صحنه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت الاسلام عبدالرضا رستگار» امروز (چهارشنبه ۲۶ خرداد) در نشست بصیرتی که با حضور پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک برگزار شد، در خصوص انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: در آستانه حماسه دیگری هستیم که با تمام حماسه آفرینی های گذشته متفاوت است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه دنیای کفر با تمام توان، امکانات و ابزار در مقابل اسلام قرار گرفته است افزود: این انتخابات، رقابت ۲ کاندیدا یا ۲ جریان سیاسی نیست بلکه رقابت تفکر و اندیشه اسلام ناب محمدی در مقابل تفکر و اندیشه کفر، شرک و نفاق است.

 

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه انتخابات ۲۸ خرداد حکم مرگ و زندگی را برای دشمنان دارد، آنها آرایش جنگی به خود گرفته اند.

 

حجت الاسلام رستگار تصریح کرد: اکنون که خوشبختانه ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی را می گذرانیم، با عنایت پرورگار، لطف امام زمان (عج)، رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب و حضور ولایتمدارانه و جهادی مردم در تمامی صحنه ها، هیچ یک از توطئه های دشمنان عملی نشده است.

 

وی عنوان کرد: دشمنان به انتخابات ۲۸ خرداد به عنوان مرگ و زندگی خودشان نگاه می کنند و به دنبال حضور و مشارکت حداقلی مردم هستند تا مشروعیت نظام زیر سوال برود و یا حداقل دولتی غرب‌گرا روی کار بیاید.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه ضرورت دارد تمام توان خود را برای حضور حداکثری در انتخابات به‌کارگیری کنیم ادامه داد: در این انتخابات ما وظیفه داریم که رای دهیم و ضمن انتخاب اصلح، مردم را وارد این صحنه کنیم.

 

وی اضافه کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، راه حل مشکلات ما انتخاب یک دولت انقلابی و حزب الهی است چرا که هر کجا کاری دست انقلابی ها افتاده، موفق بوده اند.

 

حجت‌الاسلام رستگار یاد آور شد: ما امروز ابرقدرت منطقه و قدرت نوظهور جهان هستیم اما در بحث‌هایی از جمله حل معیشت مردم و خودروسازی هنوز عقب مانده ایم.

 

کد خبر 1066571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha