مردم با شکوه و  با انگیزه پای صندوق های رای خواهند آمد

حجت الاسلام اکبری، گفت:یقین داریم که مردم با شکوه، با عزت و باانگیزه ی قوی پای صندوق های رای خواهند آمد .

حجت الاسلام  اله رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مردم برای این انقلاب خون داده اند و باید این را حفظ کرد، باید کسی را در مسند امور قرار داد که با انقلاب مشکلی ندارد.

 

امام جمعه سنقر  افزود: باید شاخص ها در انتخابات رعایت شود اگر آگاه نباشیم به راحتی با تبلیغات گسترده ی دشمن صحنه را خواهیم باخت.

 

وی تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان اسلام و منافقین داخلی این انتخابات با شکوه و با امنیت کامل برگزار خواهد شد و فرد اصلح برمسند خواهد نشست و مشکلات مردم حل خواهد شد.

 

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه دشمنان ساکت نخواهند ماند، خاطر نشان کرد:دشمنان تلاش می کنند که حضورمردم راکمرنگ کنند یانا امنی ایجاد کنند اما این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و مردم در امنیت و آرامش کامل در با حضوری گسترده رای خواهند داد.

 

امام جمعه سنقر  گفت: در انتخاب فرد اصلح دقت کنید زیرا  اگر ما به افراد نا لایق از سر دوستی و فامیل بازی  رای دهیم  بعدا" اثرات مخربآن را خواهیم دید و آنوقت  دیگر راه برگشتی نداریم و مشکل را برگردن نظام می اندازیم و این درست نیست و باید با آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنیم و با رای  خود این انقلاب رو حفظ کنید.

کد خبر 1066583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha