همایش تجلیل از امامزادگان در بیرجند برگزار می شود

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از برگزاری همایش تجلیل از خدام و فعالان در امامزادگان باقریه (ع) بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «دادخدا خدایی» ظهر امروز (۲۶ خرداد) در جمع خبرنگاران به برنامه های دهه کرامت اشاره کرد و‌ اظهار داشت: در دهه کرامت امسال در شهرستان بیرجند جشن میلاد حضرت معصومه(س) و کاروان شادی در امامزادگان باقریه(ع) برگزار شد.

 

وی به پنجم ذی القعده روز ملی تجلیل از امامزادگان اشاره کرد و افزود: در این راستا مراسم تجلیل از دختران قرآنی(سال ۱۱ و ۱۲ دبیرستان) با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان بیرجند برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از برگزاری مراسم تجلیل از فعالین قرآنی(دختر) که در ماه مبارک رمضان فعال بوده اند خبر داد و بیان کرد: همایش تجلیل از امامزادگان باحضور اعضای هیأت امناء و خدام بقاع متبرکه بیرجند، درمیان و خوسف در محل امامزادگان باقریه (ع) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام خدایی تصریح کرد: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شاه بیکی، امام جمعه خوسف، و مداح کربلایی رضا هامونی است.

 

وی با اشاره به جشن میلاد امام رضا(ع) و برپایی کاروان شادی خاطرنشان کرد: جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خدام رضوی در محل امامزادگان باقریه (ع) برگزار می شود.

کد خبر 1066627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha