آخر هفته گرمی در انتظار مردم گلستان است

بلبلی به افزایش دما در روزهای پایانی هفته اشاره کرد و گفت: در روز پنجشنبه مرکز استان گلستان حداقل به ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد بلبلی» عصر امروز (چهارشنبه 26 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر گرگان هوا صاف است، رطوبت نسبی در صبح امروز در گرگان 94 درصد گزارش شده است.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان ادامه داد:  دمای هوا در صبح امروز در گرگان 23 درجه سانتیگراد  گزارش شده که نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش نشان می دهد.

 

بلبلی بیان کرد: براساس پیش بینی هواشناسی  از امروز افزایش دمای هوا را شاهد خواهیم بود به صورتی که دمای هوا در کردکوی 32 درجه سانتیگراد، علی آبادکتول 36 درجه سانتیگراد و در گرگان و مینودشت 37 درجه سانتیگراد،  کلاله 38  درجه سانتیگراد و گنبدکاووس و اینچه برون 39 درجه سانتیگراد خواهد رسید و دمای هوا در مراوه تپه به  41 درجه سانتیگراد می رسد.

 

وی افزود: براساس آخرین بررسی ها تا اواخر هفته جاری آسمان استان گلستان صاف و گاهی با وزش باد شدید پیش بینی می شود و افزایش تدریجی دما نیز شاهد خواهیم بود.

 

این کارشناس هواشناسی به افزایش دما در روزهای پایانی هفته اشاره کرد و گفت: در روز پنجشنبه مرکز استان گلستان حداقل به 40 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

 

کد خبر 1066634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha