خادمیاران ثامن الحجج هادی دانش آموزان با طرح ثامن

صفاییه با اشاره به اجرای طرح ثامن در کانون تخصصی تعلیم و تربیت در دهه کرامت گفت: در این طرح به دانش‌آموزان همه مقاطع مشاوره تحصیلی و سیر مطالعاتی درسی رایگان ارائه می شود.

«محمد صفاییه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: به مناسبت دهه کرامت و برپایی میزهای خدمت در گذرچهارباغ و در مساجد و کانون های محله ای کانون تعلیم و تربیت اقدام به اجرای طرح ثامن کرد.

 

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت گفت: در طرح ثامن به دانش آموزان همه پایه ها و رشته ها خدمات مشاوره ای رایگان در جهت برنامه ریزی درسی و سیر مطالعه ارائه می شود.

 

وی در ادامه افزود: در طرح ثامن به صورت ویژه انتخاب رشته مورد توجه قرار گرفته است، دانش آموزان پایه های ششم، نهم و دوازدهم مخاطب ویژه این بخش هستند.


صفاییه با اشاره به اهداف و وظایف کانون تعلیم و تربیت گفت: هدف معلمان تقویت بنیه علمی دانش آموزانی است که در اثر اختلافات خانوادگی و شرایط اقتصادی قادر به دریافت آموزش در آموزشگاه های خصوصی نیستند، این دانش آموزان توسط معلمان شناسایی و با هماهنگی خانواده ها و مدیران مدارس تحت آموزش رایگان برای تقویت بنیه علمی قرار می گیرند.


وی ادامه داد: تقویت بنیه علمی دانش آموزان در همه پایه ها، مقاطع تحصیلی و رشته ها در دستور کار قرار دارد همچنین بازآموزی دروس کنکور نیز از فعالیت های معلمین خادمیار است.


صفائیه در ادامه با تأکید بر تعامل با کانون های محله ای گفت: هر کانون محله ای که زیرساخت لازم برای ارائه آموزش را آماده کند از خدمات خادمیاران تخصصی تعلیم و تربیت بهره مند می شود.


وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر کانون محله ای نورباران زیرساخت لازم را با تعامل با دانشگاه علمی کاربردی فراهم کرده و کانون محله ای انیس النفوس نیز فضایی برای آموزش پدید آورده است، همچنین کانون های نورالائمه، حرم زینبیه و شهید طاهرزاده مسجد قبا ملک شهر نیز با ایجاد زیرساخت آموزش با معلمین خادمیار در تعامل هستند، در مواردی که زیرساخت لازم برای آموزش فراهم نباشد معلمین به صورت انفرادی فعالیت می کنند.
 

کد خبر 1066751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha