توزیع ۱۵۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان طبس در دهه کرامت

بیضی زاده گفت: در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت دهه کرامت ۱۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان طبس توزیع شده است.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کمیته امداد طبس به مناسبت دهه کرامت در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تداوم کمک‌های مومنانه اقدام به اجرای این رزمایش کرده است.

 

مدیر کمیته امداد طبس با اشاره به اجرای  مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت دهه کرامت گفت: ۱۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰میلیون تومان بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان طبس توزیع شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: این بسته های معیشتی حاوی مواد غذایی مختلفی از جمله برنج، روغن، ماکارونی، قند، چای، حبوبات و رب است و امیدواریم با کمک خیرین توانسته باشیم باری از روی دوش نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا بر داریم.

 

بیضی زاده با اشاره به توزیع کارت هدیه طی مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه گفت: در این مرحله 25 عدد کارت هدیه به ارزش 6 میلیون تومان بین فرزندان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد طبس که در برنامه های فرهنگی و آموزشی فعالیت خوبی داشته اند توزیع می شود.

 

مدیر کمیته امداد طبس در پایان بیان کرد: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر نیز از ۵۰ نفر از دختران تحت حمایت امداد کمیته امداد طبس طی مراسم جشنی با رعایت پروتکل های بهداشتی تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبر 1066767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha