انتخابات نباید به صحنه انتقام گیری تبدیل شود

عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه انتخابات نباید مبدل به صحنه انتقام گیری شود، گفت: آنان که شخصیت دیگران را ترور می کنند، اثبات ناتوانی فکری خود را می کنند.

«فریمان ابراهیم زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: انتخابات نباید مبدل به انتقامات گردد و آنان که شخصیت دیگران را ترور می کنند، اثبات ناتوانی فکری خود را می کنند.

 

عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به انتخابات شوراها، مدیریت شهری و تجلی دموکراسی عنوان کرد: علاوه بر اینکه منتخبین می بایست از معیارهای تفکر و‌ تعهد الهی، تخصص و تجربه بهره مند باشند، معیار مهم دیگر برخورداری از اخلاق کریمه اسلامی است.

 

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: کسانی که ارزش ها و گزاره های اخلاقی را زیر پا می گذارند بدون تردید دلسوز مردم نخواهند بود زیرا نشان از منیت ها و اغراض شخصی آنان است.

 

وی اضافه کرد: آنانکه تخریب دیگران را نردبان ترقی خویش‌ قرار می دهند نردبان های مخربی را ساخته اند که با گذشت زمان این نردبان ها بر بام منافع فردی خواهد نشست پس همه با هم  اخلاق مدارانه با توجه و دقت معتمدینی را انتخاب نماییم که سرعت قطار توسعه را بیشتر کنند.

 

وی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق های رأی، حماسه ای از جنس حماسه میدان های رزم و جهاد است و دشمن بی صبرانه منتظر رفتار اشتباه ما در قبال انتخابات پیش رو است.

 

‌ عضو هیات علمی دانشگاه ادامه داد: امروز همه دشمنان و عنادورزان این سرزمین با ابزارهای گوناگون رسانه ای و تبلیغی، به دنبال بی رونق کردن انتخابات هستند و می خواهند کینه توزی و دشمنی عمیق خود را در این عرصه به نمایش بگذارند.

 

ابراهیم زاده بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت و ثبات کشور و منطقه را به دنبال خواهد داشت و مشت محکمی بر دهان همه دشمنان خارجی و یاوه گویان رسانه ای آن ها خواهد بود.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

کد خبر 1066771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha