رای اولی ها کانون های مساجد مشارکت جدی در انتخابات خواهند داشت

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: رای اولی ها اعضای کانون های مساجد برای عمل به منویات مقام معظم رهبری مشارکت جدی در انتخابات خواهند داشت.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: رای اولی ها اعضای کانون های مساجد برای عمل به منویات مقام معظم رهبری مشارکت جدی در انتخابات خواهند داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: البته تاکنون در راستای شور آفرینی در فرآیند انتخابات و حضور حداکثری عموم مردم در این عرصه مسابقه های جمله نویسی «همه ما اثرگذاریم»، برپایی ویژه برنامه «شنبه های کتاب» با موضوع انتخابات و راه اندازی پویش «رای اولی ها» برگزار شده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: برگزاری نشست های بصیرتی و تربیتی با موضوع انتخابات، توزیع بروشور «اخلاق انتخاباتی از منظر مقام معظم رهبری» و نشر پوستر عکس شهدا و لبیک بچه های مسجد به ندای مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت در انتخابات از دیگر برنامه های اجرایی برای شورآفرینی در عرصه انتخابات بود.

 

سقاء عنوان کرد: تمامی پوسترها و بروشورهای انتخاباتی در مساجد نصب شده اند شرایط برای حضور حداکثری عموم مردم در روز انتخابات فراهم شده است و امیدواریم با حضور در این عرصه سیاسی بتوانیم توطئه ها و دسیسه های شیطانی دشمنان را خنثی کنیم.

 

وی اعلام داشت: اعضای کانون های مساجد طبق رسالت دینی و قانونی حضور پرشور و نشاطی در عرصه انتخابات 28 خرداد ماه 1400 خواهند داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: با حضور در پای صندوق های رای اجازه نخواهیم داد که بیگانگان برای کشور تصمیم بگیرند.

 

کد خبر 1066778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha