جوانان کانون های مساجد  باید نسبت  مشارکت در انتخابات حساس باشند

در شرایط فعلی مشارکت در انتخابات و حضور پرشور جوانان یکی از مسایل مهم کشور است که باید نسبت به آن حساس باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، شرکت و حضور گسترده در انتخابات وظظیفه همگانی است و ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین می کند.

 

ملت فهیم ایران، روز جمعه گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و با حضور در پای صندوق های رای، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست  یابیم.

 

انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور علاقمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است، ضامن امنیت کشور بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) که؛ «در نهایت برنده اصلی انتخابات، مردم ایران اسلامی خواهند بود»، ملت بصیر و آگاه ایران، طی ۴۲ سال گذشته هر بار پرشورتر از قبل در انتخابات های مختلف شرکت کرده و با بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون پاک شهدا، رأی همراهی خود به جمهوری اسلامی را در صندوق انداخته اند.

 

*انتخابات بمی تواند خیلی از دسیسه ها ی دشمنان را نقش برآب کند

 

بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  در ۲۸ خرداد دو انتخابات را در پیش داریم یکی شورا ها و دیگر ریاست جمهوری مردم قطعا واقف هستند که انتخابات به عنوان یک امر واجب و ضروری می تواند خیلی از دسیسه ها ی دشمنان در آینده را نقش برآب کند، از این جهت بسیار پر اهمیت است

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: همانطور که  مقام معظم انقلاب فرمود: انتخابات یک روز است اما اثر ان بسیار طولانی خواهد بود با انتخاب اصلح در تعیین سرنوشت خود با اقتدار در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: جوانان بخصوص رای اولی ها  با شور و استیاق در حل رصد کارها و برنامه های کاندیدا ها بودند و با آگاهی کامل و فکر رای خود را در صندوق ها خواهند انداخت.

 

فاضلی زاد با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو تمام مردم شرکت کنند اظهار کرد: بدون در نظر گرفتن این که نتیجه ی این انتخابات چه  خواهد بود  مردم را به شرکت در  انتخابات و حضور در پای صندوق های دعوت می کنیم..

 

* جوانان کانون ها همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند

 

در ادامه  اسماعیل محمدی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به حضور جوانان کانون  مساجد در انتخابات گفت:  مردم مانند همیشه در صحنه ی انتخابات حضور پرشور و پر رنگی خواهند داشت.

 

مسئول کانون انبیأ الهی در ثلاث باباجانی افزود:امروز تمام دشمنان به دنبال جلوگیری از حضور مردم در انتخابات هستند ولی مردم ثابت کرده اند که همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده و در لبیک به ندای رهبر انقلاب با حضور حماسی خود در پای صندوقهای اخذ رای برگ زرین دیگری را در روزشمار افتخارات خود ثبت خواهند کرد

 

وی اظهار کرد: مردم نیاز به تشویق کردن ندارند ، چون می دانند زندگی شان در گرو انتخاب درست در این انتخابات است و باید شرکت کنند تا بتوانند با مسئولان و مدیران در ارتباط باشند و خواسته های خود را مطرح کنند.

 

محمدی تاکید کرد: اگر مردم در انتخابات مردم شرکت نکنند بعد ها چگونه می توانند از مسئولان درخواست کمک  یا مشکلات خود را در میان بگذارنند.

 

مسئول کانون انبیأ الهی در ثلاث باباجانی در پایان گفت: جوانان و نوجوان این کانون در کلاس های بصیرت افزایی و روشنگرایی برای انتخابت فرد اصلح شرکت کردند تا بتوانند با دید و فکری باز درانتخابات شرکت کنند.

 

*جوانان برای مشارکت در انتخابات نقش کلیدی و اساسی دارند

 

در ادامه  افشین یوسف پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  مردم باید پرشور به پای صندوق های رأی بیایند و فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب  تا در آینده دچار مشکل نشوند.

 

مسئول کانون  شهید سردار حمد الله  دکامی روستایی قصرشیرین افزود:مردم باید تابع سخنان رهبر معظم باشند و  در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشند و اجازه ندهند دشمنان آنها را ناا مید کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات در هر کشوری تجلی مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش است و جوانان این کانون خود اگاه و فهیم هستند و حتما در صحنه‌ انتخابات حضور پر شوری خواهند داشت.

 

نقش مردم در انتخابات و مشارکت سیاسی بیشتر محسوس بوده و مردم، به ویژه جوانان و قشر دانش آموز و دانشجو خود را مکلف به تعیین سرنوشت خود و جامعه دانسته و در راه تحقق آن از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نمی‌ورزند.

کد خبر 1066798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha