حضور در انتخابات وظیفه تمامی آحاد جامعه است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی و قانونی دانست و گفت: مردم شریف و متدین ایران بالاخص استان کردستان همواره در آزمون های سیاسی سربلند بوده قدرت جمهوری اسلامی را به تمامی دنیا نشان داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف کردستان در نشست روشنگری در انتخابات با حضور کارکنان اوقاف استان اظهار کرد: همه باید در زمینه مهیا کردن شرایط حضور حد اکثری مردم در انتخابات  تلاش کنند زیرا که آینده ایران اسلامی وابسته به نمایش قدرت و انتخاب اصلح در انتخابات است.

 

وی ادامه داد: حضور پر شور و فعال، حداکثری و مقتدرانه مردم در انتخابات، موجبات ترس دشمن و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم خواهد آورد.

 

حجت الاسلام کاروند اذعان داشت: ماموستایان ،هیات امناء مساجد و خیرین استان باید در تببین فرهنگ حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند و این مهم را به عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی به بهترین نحو اجرا نمایند.

 

وی همچنین با اشاره به تاثیر حضور فعالان قرآنی در انتخابات گفت: فعالان قرآنی همواره الگو عملی برای مردم می باشند و همراهی در حضور حد اکثری بهترین امر به معروف توسط این قشر خاص و مقدس در جامعه می باشد که امیدواریم به بهترین وجه در استان شریف کردستان فراهم آید.

 

مدیرکل اوقاف کردستان در پایان با دعوت از کلیه مردم شریف استان کردستان جهت حضور در پای صندوق های رای خاطر نشان کرد: اداره کل اوقاف  و امور خیریه کردستان با تمام توان در تجهیز مساجد و آماده سازی پایگاهای اخذ آراء همکاری لازم را با ستاد انتخابات استان خواهد داشت.

کد خبر 1066809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha