جشن روز بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه در اردبیل برگزار شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از برگزاری جشن روز بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه همزمان با دهه کرامت در امامزاده سید صدر الدین (ع) اردبیل خبر داد.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن روز بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه همزمان با دهه کرامت عصر دیروز 26 خردادماه در امامزاده سید صدر الدین (ع) اردبیل برگزار شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: سخنرانی و اجرای گروه سرود کانون فرهنگی هنری الزهرا (ع) از جمله بخش های این مراسم معنوی بود.

 

 

این مقام مسئول اظهار داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اجرا شد.

 

حجت الاسلام ستوده افزود: تجلیل از خادمان مسجد و زحمت کشان عرصه بقاع متبرکه و امامزادگان از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری امامزادگان و بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی در کشور شناخته می شوند و معرفی این اماکن متبرکه یک وظیفه شرعی است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: فعالیت فرهنگی و دینی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان همیشه مورد استقبال قشر مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی قرار می گیرد.

 

در ابتدای این مراسم عموم حاضران با حضور در جوار امامزاده سید صدر الدین (ع) اقدام به غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر پرداختند.

 

 

کد خبر 1066815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha