برگزاری مسابقه‌ عکس موبایلی «پای کار انقلاب» در جهرم

سروش از برگزاری مسابقه عکس موبایلی با عنوان «پای کار انقلاب» همزمان با انتخابات ۲۸ خردادماه در جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم مسابقه عکاسی با موضوع «پای کار انقلاب» در این شهرستان برگزار می شود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: در این مسابقه به‌وسیله‌ تلفن‌های همراه از حضور مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خردادماه عکاسی و آثار به دبیرخانه این مسابقه ارسال می شود.

 

وی به شرایط شرکت در این مسابقه عکاسی اشاره کرد و اظهار داشت: عکس‌ها باید به‌وسیله‌ تلفن‌های همراه گرفته شده و عکاسی در محدوده‌ شهرستان جهرم انجام شده باشد.

 

سروش با اشاره به اینکه هر شرکت کننده مجاز به ارسال سه عکس است، عنوان کرد: شرکت در مسابقه محدودیت سنی ندارد.

 

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه عکاسی را تا ۳۰ خردادماه دانست و گفت: مهلت ارسال آثار به این مسابقه تمدید نمی شود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با اشاره به اینکه آثار در 2 مرحله داوری می شود، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان باید عکس‌های خود را به صورت فایل همراه با ذکر مشخصات از طریق واتس‌اپ به شماره‌ ۰۹۳۷۰۴۷۶۶۶۱ ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه جدای از نفرات اول تا سوم ۴۰ عکس نیز برای برپایی نمایشگاه در نگارخانه «تارونه»‌ خانه‌ هنر «استاد ضابطی جهرمی» انتخاب می شود، گفت: عکس‌های انتخابی برای شرکت در نمایشگاه باید به صورت چاپ شده به دبیرخانه‌ جشنواره تحویل شود.

 

سروش با اشاره به اینکه داوری مسابقه به‌وسیله‌ هنرمندان پیشکسوت شهرستان انجام می شود، عنوان کرد: به برگزیدگان اول تا سوم این مسابقه لوح تقدیر و جوایز نقدی تعلق می گیرد.

 

کد خبر 1066836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha