ثبت نام بیش از ۱۶ هزار گلستانی در طرح اقدام ملی مسکن

محبوبی از اتمام مرحله پنجم ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در روز گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در استان گلستان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین محبوبی» صبح امروز(پنجشنبه ۲۷ خرداد) در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه ۱۴۲ واحدی طرح اقدام ملی و مسکن جوانان شهر جلین اظهار کرد: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از سال 98 شروع شد و تاکنون ثبت نام از متقاضیان در پنج مرحله انجام شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: مرحله پنجم ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در روز گذشته به پایان رسید و در این مدت 16 هزار و 500 نفر در استان گلستان ثبت نام کردند.

 

محبوبی از استقبال چهار هزار متقاضی در مرحله پنجم این طرح خبر داد و گفت: برای ساخت دو هزار و 400 واحد مسکونی در اجرای این طرح تامین زمین شده و بخشی از این واحدهای مسکونی توسط  توسط  بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام  ساخته خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: متقاضیانی که در دوره جدید ثبت نام کردند پس از بررسی مدارک آنها و اخذ مدارک مورد نیاز بانکی نسبت به ساخت واحدهای مسکونی آنان اقدام می شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در اجرای این طرح 150 میلیون تومان براساس مصوبه ستاد کرونا و طرح اقدام ملی تسهیلات با کارمزد 18 درصد و 12 ساله در نظر گرفته شده است.

 

محبوبی بیان کرد: واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی  تا 50 درصد از هزینه های پروانه ساختمان و هزینه های نظام مهندسی معاف هستند.

 

وی افزود: به دو شکل ساخت این واحدهای مسکونی انجام می شود که بخشی از آن انبوه سازی است و بخشی دیگر به صورت مجتمع های چهار واحدی و 6 واحدی به صورت خودمالک در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1066854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha