اصل مشارکت حداکثری در انتخابات، یک ضرورت برای ساخت ایران قوی است

شهردار آران و بیدگل گفت: اصل حضور و شرکت حداکثری مردم در انتخابات، یک ضرورت بسیار حائز اهمیت اجتماعی و سیاسی برای ساخت ایران قوی در سطح جهان است.

احسان کوزه گر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: حضور حماسی ملت شریف ایران در ۲۸ خردادماه در پای صندوق های رأی به منظور تعیین سرنوشت کشور و انتخاب افراد شایسته، دشمنان انقلاب اسلامی را متحیر و قطعاً عقب نشینی آنها را در پی خواهد داشت.

 

شهردار آران و بیدگل افزود: اصل حضور و شرکت حداکثری مردم در انتخابات، یک ضرورت بسیار حائز اهمیت اجتماعی و سیاسی برای ساخت ایران قوی در سطح جهان است و نیز از طرفی دیگر حضور در انتخابات، استفاده از حق است و آحاد جامعه می‌توانند زمینه ساز تغییر مسیر کشور و بهبود وضع موجود باشند.

 

کوزه گر ادامه داد: اکنون حضور و همدلی همه آحاد جامعه برای شرکت در این انتخابات، بیش از پیش ضرورت یافته است و با اعتماد و اعتقادی که در ملت شریف و شهید پرور و فهیم وجود دارد اطمینان داریم که بار دیگر آحاد ملت با لبیک گویی به فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله) از این آزمون هم سربلند بیرون خواهند آمد.

 

شهردار آران و بیدگل افزود: مردم شهید پرور آران و بیدگل، با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی و لزوم مشارکت حداکثری، با حضور پر شور و حداکثری خود در انتخابات پیش رو، حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می دهند.

 

کوزه گر در خصوص انتخابات شورای شهر آران و بیدگل هم گفت: مردمان خردمند آران و بیدگل که در انصاف و دوراندیشی سرآمد سرزمین ایران هستند به انتخابی شایسته بدون تعصبات قومی و محلی از میان نامزدهای فرهیخته و دانا اقدام به گزینش کسانی کنند که مجرب و متعهد و دلسوز باشند و دینداری و قانون را ملاک عمل خود قرار دهند./

کد خبر 1066860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha